۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش کازرون:

65 درصد دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله کازرونی، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

اولویت در بازگشایی تدریجی مدارس، سلامت دانش‌آموزان است
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: بر اساس الگوی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس به صورت تدریجی، اقتضایی و گروه بندی با اولویت سلامت دانش آموزان و معلمان صورت می گیرد.
65 درصد دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله کازرونی، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند
به گزارش ایمان مرتجز/ حافظ خبر؛ یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور سرپرست فرمانداری ویژه، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون و دیگر اعضا با موضوع نحوه بازگشایی مدارس و روند واکسیناسیون دانش آموزان در دفتر فرماندار برگزار شد.
امیرحسین مرادی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در ایام همه گیری بیمار کرونا نظر متخصصین بهداشت و درمان برای فعالیت ها در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان برای ما اولویت اول است، تصریح کرد: در صورت مهیا شدن شرایط بهداشتی و نیز انجام واکسیناسیون به اندازه کافی مدارس بازگشایی شوند.
امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، نیز ضمن اشاره به برخی محدودیت های موجود جهت بازگشایی کامل مدارس، اظهار داشت: در این زمینه نگرانی هایی وجود دارد، ولی با توجه به شیوه نامه ارسالی از طرف وزارت، مدارس به صورت تدریجی، اقتضایی و گروه بندی باز خواهد شد، تا بهترین اتفاق ها در این مورد صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه اولویت اول ما سلامت دانش آموزان است و بحث آموزش در اولویت بعدی قرار دارد، افزود: مجوز بازگشایی مدارس دوره دوم متوسطه با رعایت شرایط از نیمه دوم آبان ماه و جهت مدارس ابتدایی و متوسطه اول از آذرماه توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.
جمشیدی در ادامه با تقدیر از شبکه بهداشت و درمان در واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان و نیز اهمیت آموزش های حضوری، گفت: آن دسته از دانش آموزان 12 تا 18 سال که شرایط تزریق واکسن را دارند، ولی تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند، در اولین فرصت به این کار مبادرت نمایند، تا زنجیره بیماری قطع شده و امکان آموزش های حضوری فراهم شود.
دکتر بندر برامکی، ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، نیز ضمن ارائه گزارشی از روند واکسیناسیون دوز اول و دوم دانش آموزان 12 تا 18 سال گفت: باید با آگاه سازی خانواده ها روند واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله را سرعت بخشید.
وی افزود: خانواده ها باید اهمیت واکسیناسیون را برای آینده فرزندانشان بدانند و این را بخواهند.
کد مطلب : ۲۴۱۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما