۰
plusresetminus
استاندار فارس:

بخش خصوصی یکی از همکاران اصلی دولت

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹
استاندار فارس گفت: بخش خصوصی و اتاق بازرگانی را همکار اصلی دولت در رفع مشکلات مردم و رونق اقتصادی می‌دانیم.
محمد هادی ایمانیه در دیدار رئیس اتاق بازرگانی ایران
محمد هادی ایمانیه در دیدار رئیس اتاق بازرگانی ایران
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در دیدار رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه هیچ راهی جز اتکا به بخش خصوصی برای عبور از مشکلات اقتصادی نداریم، بیان کرد: در شرایطی که ۸۵ درصد از تولید ناخالص استان توسط بخش خصوصی تولید می شود باید توجه بیشتری به این بخش صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه برنامه مدیریت ارشد استان جهش اقتصادی است، تصریح کرد: ایستادن، راه رفتن و دویدن در شرایط فعلی پاسخگو نیست و باید با فعالیتهای خود زمینه جهش اقتصادی استان را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی در گرو حل مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه است، ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود که هر کس اهل کار و تلاش است بتواند در شغلی مناسب فعالیت کرده و امرار معاش کند.
استاندار فارس با تقدیر از همکاری اتاق بازرگانی با ستاد مدیریت بیماری کرونا برای تامین تجهیزات و نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی، گفت: امیدواریم در دولت جدید شاهد حداکثر همراهی و هماهنگی اتاق بازرگانی با سیاست های دولت برای گره گشایی و رونق اقتصادی باشیم.
در این دیدار، شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: اتاق بازرگانی شیراز با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان، در سطح ملی موثر است.
وی به ظرفیت های قانونی شورای گفتگو اشاره کرد و ادامه داد: مصوبات شورای گفتگو در سطح استان ها با امضای استانداران جنبه قانونی پیدا می‌کند.
کد مطلب : ۲۴۱۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما