۰
plusresetminus
شهردار کازرون:

ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، از عوامل تاثیرگذار در کنترل حجم ترافیک و حفظ محیط زیست است

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۱
شهردار کازرون ترویج و گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری را یکی از عوامل تاثیرگذار در کنترل حجم ترافیک و حفظ محیط زیست شهری دانست.
ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، از عوامل تاثیرگذار در کنترل حجم ترافیک و حفظ محیط زیست است
به گزارش ظفر انصاری/ حافظ خبر؛ مهندس رضا نوذری که میزبان هیئت دوچرخه سواری شهرستان بود، اظهار کرد: فراهم کردن شرایط و گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری در سطح شهر نیاز به زیرساخت دارد که از جمله آن می توان ‌طراحی تقاطع ها، تابلوها و مسیرهای عبور را نام برد.
وی ادامه داد: توجه مسئولان به ورزش دوچرخه سواری و استفاده از این وسیله باعث می شود تا فرهنگ دوچرخه سواری در شهر گسترش یابد که هم در سلامتی شهروندان و هم در نشاط جامعه موثر است.
مهندس نوذری در پایان با اشاره به اینکه شهرداری متولی امر ورزش نیست گفت: شهرداری این آمادگی را دارد تا در حد توان و تا جایی که قانون اجازه دهد برای گسترش فرهنگ ورزش های عمومی همکاری کند.
سپس روزبهی رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان کازرون ضمن تشکر از حسن توجه مهندس نوذری به امر ورزش دوچرخه سواری برخی از مشکلات و نیازهای ورزش دوچرخه سورای را مطرح و از شهردار کازرون درخواست کرد باتوجه به اینکه امسال کازرون میزبان مسابقات ورزش دوچرخه سورای کشور است مسئولان و همچنین شهرداری در حد توان از این ورزش حمایت کنند تا کازرون بتواند میزبان خوبی برای این مسابقات باشد.
کد مطلب : ۲۴۱۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما