۰
plusresetminus
شهردار منطقه دو شیراز:

خانواده های شهدا وایثارگران از  ذخائرارزشمندنظام جمهوری اسلامی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
تکریم از خانواده شهدا در سطح منطقه دوباحضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهرشیراز، شهریاری شهردارمنطقه دو و دیگر مسئولین این شهرداری انجام شد.
تکریم خانواده‌های شهدا باید درراس امور مدیران قراربگیرد
به گزارش حافظ خبر، افسانه خواست خدایی عضوشورای شهر بیان کرد: راه و هدف شهدا باید در اندیشه و تمام برنامه های ما ثبت و ضبط باشد و در تمام امور در راس قرار گیرد.
این عضو شورا با اشاره به اینکه شهدا از جان و مال خویش در راه اسلام و دفاع از وطن خود گذشتند، گفت: شهدا و خانواده آنان افتخار جامعه هستند و شورا و شهرداری باید به طور مداوم با این خانواده هامعززدیدار به عمل آوردند و نسبت به رفع نیازهای آنان توجه داشته باشد.
وی افزود: عزت و سربلندی ایران امروز مرهون از خود گذشتگی و جانفشانی های شهدا است بنابراین احترام به خانواده آنان بر همه ما واجب است.                      
                        
خانواده های شهدا وایثارگران از  ذخائرارزشمندنظام جمهوری اسلامی هستند.

مهدی نصیری دیگر عضو شورا وناظربرامورشهرداری منطقه دو نیز با اشاره به اینکه تکریم خانواده‌های شهدا امری ارزشمند و ضروری است، عنوان کرد: ما باید هر کاری که می‌توانیم برای خانواده‌های شهدا انجام دهیم  در این راستا کم‌کاری نکنیم.
وی با اشاره به مجاهدت شهدا در راه دفاع از دین واب وخاک میهن اسلامی. افزود: اگر بتوانیم باری را از دوش این خانواده‌ها برداریم لحظه ای از انجام این کارکوتاهی نخواهیم کرد.
نصیری درادامه گفت: خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و‌ تکریم آنان وظیفه قانونی و شرعی ما هست و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

درادامه این دیدوبازدید:

​​​​​​تکریم خانواده شهدا سرلوحه  کارکنان منطقه دوهست.  
شهردارمنطقه دو شیراز نیز با بیان اینکه اگرشهدا با جانفشانی و از خودگذشتگی  از دین و‌ میهن دفاع نمی کردند، سرنوشت امروز ما نیز مشخص نبود، گفت: دراین منطقه تکریم ورسیدگی به امور خانواده شهدا در راس  قرار دارد.
وکارکنان این شهرداری از هیچ تلاشی برای رفاه و آسایش خانواده شهدا دریغ نخواهند کرد و همواره در خدمت خانواده شهداهستند.
 در پایان با اهدا لوح از صبر و شکیبایی این خانواده‌های ایثارگرتجلیل شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما