استانداری فارس:

دعوت از صاحبان صنایع و مشاغل برای توسعه ورزش بانوان

باید به ورزش بانوان اهمیت بیشتری داده شود

23 آبان 1400 ساعت 15:57

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: براساس یافته ها حداقل امکانات ورزشی و پارک بانوان در شهرستان ها و حتی در شهر شیراز وجود دارد که با توجه به نیاز و علاقه مندی که در بین دختران ایجاد شده، این امکانات بسیار اندک است که یقیناً باید شهرداری ها و شواراهای شهر با حساسیت ویژه ای ورزش دختران را مورد توجه قرار دهند.


به گزارش حافظ خبر، سیده معصومه دستغیب از دخترانی که به ورزش علاقه مند و در این زمینه فعال هستند قدردانی کرد و گفت: از صاحبان صنایع و مشاغلی که می توانند اسپانسر ورزش دختران شوند دعوت می کنیم که به منظور ارتقاء سلامت جامعه و بانوان از مسابقات ورزش دختران حمایت کرده و تلاش میکنند دختران بیشتری به سمت ورزش های همگانی و قهرمانی هدایت شوند.
وی بیان داشت: دختران استان فارس نسبت به ورزش علاقه مندی بسیار زیادی نشان میدهند و خوشبختانه امروزه، والدین نگاه بسیار مثبتی به ورزش دختران دارند و حمایت های خوبی در این زمینه انجام می دهند.
وی افزود: آموزش و پرورش در حوزه ورزش در سنین مختلف نیز برنامه های خوبی را پیگیری می کند و به یقین اگر امکانات بیشتری در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، می تواند خدمات موثرتری ارائه کند.
وی با اشاره به ورزشگاه های خصوصی در شهر شیراز و شهرستان ها، اظهار داشت: این ورزشگاه ها فرصت خوبی را ایجاد کرده اند که دختران در رشته های مختلف علاقه مندی های خودشان را پیدا کنند بنابراین یکی از وظایف مسئولین هر شهرستان، این است که نسبت به ورزش دختران و بانوان شهرستان ها حساسیت بیشتری داشته باشند و شوراها و شهرداری ها نیز از ورزشگاه های دولتی و خصوصی در حوزه ورزش بانوان حمایت کنند و امکانات بیشتری در اختیار بانوان قرار دهند.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: براساس یافته ها حداقل امکانات ورزشی و پارک بانوان در شهرستان ها و حتی در شهر شیراز وجود دارد که با توجه به نیاز و علاقه مندی که در بین دختران ایجاد شده، این امکانات بسیار اندک است که یقیناً اگر شهرداری ها  و شواراهای شهر با حساسیت ویژه ای ورزش دختران را مورد توجه قرار دهند. دختران نیز در مسابقات مختلف رتبه های بهتری بدست می آورند و در مقایسه با سایر استان ها موفقیت بیشتری به دست می آورند.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس همچنین اعلام کرد اعتباراتی به ورزشگاه های بانوان در شهر شیراز و شهرستان ها در سفر رئیس جمهور اختصاص یافته است.


کد مطلب: 24156

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24156/دعوت-صاحبان-صنایع-مشاغل-توسعه-ورزش-بانوان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir