۰
plusresetminus
خیرین فرهنگ ساز و شهر ساز شیراز:

ترویج فرهنگ مهربانی در بین مردم با فرهنگی سازی برای کمک به نیازمندان

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳
مدیرعامل مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیرازگفت: مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیراز، از سال ۹۳ و با تاکیدات شهردار وقت شیراز تاسیس شد و اولویت اصلی آن فرهنگ سازی در امور مختلف است.
ترویج فرهنگ مهربانی در بین مردم با فرهنگی سازی برای کمک به نیازمندان
به گزارش حافظ خبر، سید عبدالرضا دستغیب اضافه کرد: از اقدامات مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیراز می توان به اداره شدن چهار سرای «فرهنگ مهربانی» به صورت هیئت امنایی و با کمک نیروهای مردمی اشاره کرد که شهروندان با اعتماد به این سراها 570 هزار قلم کالا را در آنها قرار داده اند.
 
دستغیب اعلام کرد: کالاهای خیرانی که به سرای های «فرهنگ مهربانی» هدیه می شود برای کمک به نیازمندان در اختیار خیریه ها قرار می گیرد.
 
وی ادامه داد: 2 سرای «فرهنگ مهربانی» در پایانه اتوبوسرانی «نمازی» و «دستغیب» وجود دارد به تبادل کتاب می پردازد و با اجرای طرح «پیوند» هفت هزار و 500 جلد کتاب بین شهروندان توزیع شده است که کتاب ها بعد از مطالعه در اختیار سایر شهروندان قرار می گیرد.
 
دستغیب عنوان کرد: احداث سقاخانه، کاشت ۵۰۰ اصله درخت در معابر شهری، احداث درمانگاه خیریه «سهل آباد»، ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره «ماهان» و ... از اقدامات مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیراز است و از شورای اسلامی شهر شیراز خواستار مساعدت برای اختصاص یک زمین برای ساخت مجمع خیرین هستیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما