خیرین فرهنگ ساز و شهر ساز شیراز:

ترویج فرهنگ مهربانی در بین مردم با فرهنگی سازی برای کمک به نیازمندان

23 آبان 1400 ساعت 18:33

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرعامل مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیرازگفت: مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیراز، از سال ۹۳ و با تاکیدات شهردار وقت شیراز تاسیس شد و اولویت اصلی آن فرهنگ سازی در امور مختلف است.


به گزارش حافظ خبر، سید عبدالرضا دستغیب اضافه کرد: از اقدامات مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیراز می توان به اداره شدن چهار سرای «فرهنگ مهربانی» به صورت هیئت امنایی و با کمک نیروهای مردمی اشاره کرد که شهروندان با اعتماد به این سراها 570 هزار قلم کالا را در آنها قرار داده اند.
 
دستغیب اعلام کرد: کالاهای خیرانی که به سرای های «فرهنگ مهربانی» هدیه می شود برای کمک به نیازمندان در اختیار خیریه ها قرار می گیرد.
 
وی ادامه داد: 2 سرای «فرهنگ مهربانی» در پایانه اتوبوسرانی «نمازی» و «دستغیب» وجود دارد به تبادل کتاب می پردازد و با اجرای طرح «پیوند» هفت هزار و 500 جلد کتاب بین شهروندان توزیع شده است که کتاب ها بعد از مطالعه در اختیار سایر شهروندان قرار می گیرد.
 
دستغیب عنوان کرد: احداث سقاخانه، کاشت ۵۰۰ اصله درخت در معابر شهری، احداث درمانگاه خیریه «سهل آباد»، ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره «ماهان» و ... از اقدامات مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهر شیراز است و از شورای اسلامی شهر شیراز خواستار مساعدت برای اختصاص یک زمین برای ساخت مجمع خیرین هستیم.


کد مطلب: 24158

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24158/ترویج-فرهنگ-مهربانی-بین-مردم-فرهنگی-سازی-کمک-نیازمندان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir