۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز:

اجرای بیش از ۱۰۰۰برنامه توسط ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی (ع)

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی (ع) امروز چهارشنبه ۲۶آبان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته از اجرای هزار و ۲۶۰عنوان برنامه خبر داد.
اجرای بیش از ۱۰۰۰برنامه توسط ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی (ع)
به گزارش حافظ خبر، احمد جعفری با بیان به اینکه هفته بسیج امسال با شعار بسیج پاره تن ملت است آغاز می شود ،گفت :جهادگران عرصه خبر و رسانه نقش مهم و تاثیر گذاری در رشد و پیشرفت جامعه ایجاد می کنند.
 
این مقام نظامی با تاکید بر اینکه کار مجموعه بسیج تمدن سازی است ،افزود : حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف و نیازمند یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های ماست.
 
جعفری با بیان به اینکه 125 تبلت و گوشی و یک هزار پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد، عنوان کرد : همچنین در محدوده شرق شیراز 70 مورد جهیزیه و پنج هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع شد و در کنار این فعالیت ها گروه های جهادی ناحیه 10 خانه نیازمندان را مورد مرمت قرار می دهند.
 
همچنین در ادامه، حجت الاسلام «محمد شاطری»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز هم گفت: تاریخچه بسیج به اندازه تاریخ مبارزه با شرک و بت پرستی قدمت دارد و باید تلاش کنیم تفکر بسیجی در کشور نقش خودش را ایفا کند.
 
حجت الاسلام محمد شاطری بیان کرد: تاریخچه بسیج مربوط به پیش از سال ۵۸ بوده و به زمان حضرت موسی و بیداری قوم بنی اسراییل و سپس به تاریخ اسلام و زمان مبارزه با شرک و بت پرستی می‌رسد. 
وی در ادامه گفت: تاریخ شاهد بسیج مردمی در هنگام فتوای تنباکو و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ بوده و سپس به ۵ آذر  ماه سال ۵۸ و سالروز تاییس بسیج می‌رسیم. 
شاطری در خصوص توانمندی های بسیج اظهار کرد: ظرفیت عظیم بسیج در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی قابل بررسی است و  به عنوان یک نیروی بازدارنده محسوب می‌شود که دربرگیرنده اهداف انقلاب در برابر فتنه ها و تهدیدات در گذشته و آینده است.
او با تاکید به سخن مقام معظم رهبری در مقام بسیج گفت:  تشکیل بسیج یک نوآوری بزرگ در انقلاب است و باید تلاش کنیم تفکر بسیجی در جامعه و تمام حوزه ها نقش خود را ایفا کند و محدود به زمان و مکان خاصی نباشد و هرجا مشکلی در کشور پیش بیاید بسیج در متن حرکت اصلاحی و رفع مشکلات قرار می‌گیرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما