۰
plusresetminus
دانشگاه شیراز :

فراخوان برای استارت‌آپ‌های حقوقی و مالی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۸
سرپرست مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز، از آغاز فراخوان حمایت از هسته‌ها و استارت‌آپ‌های نوآور و خلاق در حوزه علوم انسانی باعنوان «سومین فراخوان نسل نو دانش» برای استارت‌آپ‌های «حقوقی و مالی» خبر داد.
فراخوان برای استارت‌آپ‌های حقوقی و مالی
به گزارش حافظ خبر، محمدمهدی آجیلیان ضمن بیان مأموریت اصلی مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز؛ مبنی‌بر تشکیل هسته‌های نوآور و کارآفرین با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه، به جزئیات سومین فراخوان نسل نو دانش در این مرکز پرداخت.
 آجیلیان گفت: سومین فراخوان نسل نو دانش به موضوعات حقوقی و مالی اختصاص دارد و هسته‌ها و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در محورهای حقوق و هوش مصنوعی، حقوق تجارت الکترونیک، حقوق مالکیت فکری، حقوق شهروندی، بلاکچین، صنعت بیمه، اقتصاد مالی و فین تک و همچنین نظام مالیاتی در این فراخوان ثبت‌نام کنند.
وی در ادامه به مزایا و حمایت‌های مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز از تیم‌های پذیرفته‌شده در این فراخوان اشاره کرد و افزود: حمایت‌های این مرکز از تیم‌های پذیرفته‌شده در این رویداد شامل فضای کار اشتراکی، آموزش و مشاوره تخصصی، منتورینگ از ایده تا بازار، اعتبار حمایتی 10تا50میلیون تومانی برای ساخت محصول اولیه و شتاب‌دهی می‌شود.
سرپرست مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی برگزاری رویدادهای نسل نو دانش در هر فصل را رویکرد این مرکز دانست و بیان کرد: حوزه‌های تخصصی علوم انسانی به‌صورت فصلی فراخوان می‌شوند و تیم‌های پذیرش‌شده در هر دوره مورد حمایت این مرکز قرار می‌گیرند.

سومین فراخوان نسل نو دانش در ادامه‌ی سلسله فراخوان‌های مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی برگزار می‌شود که اولین مرحله فراخوان نسل نو دانش به‌صورت عمومی در حوزه علوم انسانی در بهمن‌ماه سال 1399 و دومین فراخوان نیز به‌صورت تخصصی در حوزه علوم اجتماعی در تیرماه امسال برگزار شد.
مهلت ثبت‌نام در سومین فراخوان نسل نو دانش تا دهم آذرماه خواهد بود و تیم‌های متقاضی می‌توانند از مسیرهای زیر در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

رایانامه: iec.shirazu.ac.ir
شماره‌ تماس: 09372213544
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما