۰
plusresetminus
استاندار فارس:

تدوین برنامه ۱۰ساله نرم افزاری و سخت افزاری برای دانشگاه ها

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸
استاندار فارس بر لزوم دوری از پراکنده گویی درباره مشکلات این دانشگاه تاکید کرد و از رییس این دانشگاه خواست با تعیین یک بازه زمانی مشخص دو برنامه سخت افزاری و نرم افزاری ۱۰ ساله ارائه دهد.
تدوین برنامه ۱۰ساله نرم افزاری و سخت افزاری برای دانشگاه ها
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با اعضا هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان بر لزوم دوری از پراکنده گویی درباره مشکلات این دانشگاه تاکید کرد و از رییس این دانشگاه خواست با تعیین یک بازه زمانی مشخص دو برنامه سخت افزاری و نرم افزاری ۱۰ ساله ارائه دهد.
به اعتقاد استاندار فارس در برنامه سخت افزاری باید به اموری همچون تجهیزات، امکانات، غذا و... و در برنامه نرم افزاری به اموری همچون مسائل آموزشی، تربیتی، نیروی انسانی و... پرداخته شود.
دکتر ایمانیه اظهار کرد: تدوین این برنامه افقی شفاف پیش روی تصمیم گیران قرار داده و چگونگی رفع مشکلات و اجرای برنامه ها را مشخص می‌کند.
 
تشکیل هیئت اندیشه ورز و تصمیم ساز متشکل از اساتید علوم تربیتی و متخصصان حوزه‌های مرتبط از دیگر مواردی بود که استاندار فارس بر لزوم تشکیل آن در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.
دکتر ایمانیه عنوان کرد: این هیئت اندیشه ورز باید چگونگی ایجاد تحولات بر اساس اسناد بالا دستی همچون بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول آموزش و پرورش و... را تبیین کند.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس معتقد است دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمانی را بر عهده دارد که به پرورش فرزندان این مرز و بوم می‌پردازند؛ بنابراین بی توجهی به نهادی که همچون ریشه ای قدرتمند شاخ و برگ آینده مملکت را شکل می‌دهد کج سلیقگی و به دور از تدبیر است.
 
 ایمانیه با اشاره به اینکه رفع بسیاری از مشکلات با راهکارهای مبنی بر تفکر امکان پذیر است، یادآور شد: در شرایط کنونی نمیتوان انتظار داشت بودجه های هنگفت از سوی دولت برای رفع مشکلات تخصیص یابد.
وی ادامه داد: همه مدیران و مسئولان باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که در کنار بیان هر مشکل سه پیشنهاد برای حل آن نیز ارائه دهند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما