۰
plusresetminus
برنامه‌ریزی اداره‌های فارس در بزرگداشت هفته بسیج؛

تفکر بسیجی برای تمامی اعصار

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، بسیج را تفکری برای تمام اعصار دانست و گفت: نقش بسیج را همواره در عرصه‌های دفاع از میهن، کیان و هویت انقلاب اسلامی به خوبی می‌توانیم در تمام برهه‌ها احساس کنیم.
قاسم حسن‌پور
قاسم حسن‌پور
به گزارش حافظ خبر، قاسم حسام‌پور، جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس امروز، 2 آذرماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را تفکری برای تمام اعصار دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با دوراندیشی داهیانه خود فرمانی را صادر کردند تا نه تنها انقلاب اسلامی ایران بلکه تمام انقلاب‌های حق طلبانه دنیا را برای بقا و ثبات تضمین کنند.
وی، تشکیل بسیج را تضمین تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: نقش بسیج را همواره در عرصه‌های دفاع از میهن، کیان و هویت انقلاب اسلامی به خوبی می‌توانیم در تمام برهه‌ها احساس کنیم. زمانی بسیج برای دفاع از خاک اهتمام گذاشت و حماسه‌های جانانه‌ای را در عرصه‌های دفاع مقدس خلق کرد و در زمان کنونی هم بسیج چه در عرصه‌های جنگ نرم و چه دفاع از امنیت و چه دفاع از سلامت مردم در کنار مدافعان سلامت ورود جانانه‌ای داشته است.
حسام‌پور تأکید کرد: تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید درعرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.
جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر با تأکید بر اینکه در بسیج هیچگاه خط کشی وجود ندارد و همواره پذیرای اقشار مختلف با تمام سلایق هستیم، گفت: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه هر کسی که دلسوز ایران اسلامی است، بسیجی است.
وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی برای ادامه انقلاب باشد، گفت: هر جا حضور بسیج پررنگ بوده نقش دشمنان و بدخواهان کمرنگ و بی‌اثر شده است.
حسام‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هفته بسیج در سازمان بسیج ادارات و کارمندان یکسری برنامه‌ها در دو بخش محوری و عمومی را در سطح ادارات استان اجرا خواهیم کرد، هدف از اجرای این برنامه‌ها را  ایجاد زمینه و بستر خدمت جهادی به مردم توسط کارمندان و مدیران بسیجی و ترویج فرهنگ خدمت به مردم در بدنه اجرایی کشور با تقویت روحیه جهادی و همچنین کمک به افزایش مسئولیت‌پذیری و حفظ انسجام مدیران و کارمندان بسیجی و در نهایت تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی اعلام کرد.
جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر برخی از این برنامه‌ها را برشمرد و گفت: شرکت در گردهمایی بسیجیان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج ادارات کل امیرالمؤمنین(ع) با حضور فرماندهان و مدیران ارشد استانی در صحن شاهچراغ(ع)، برگزاری میز خدمت جهادی حداقل هر حوزه ۲ میز خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار و  میز خدمت جهادی تخصصی با حضور مدیران کل، معاونین و کارشناسان موضوعی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از جمله این برنامه‌ها هستند.
وی، افتتاح ۵ پایگاه مقاومت بسیج توسط حوزه ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، توزیع یخچال‌های خریداری شده بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ذیل طرح شهید رجایی (کمک‌های مومنانه پروژه محور)، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی  و مستقر شدن اتوبوس انتقال خون در پایگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های محوری این سازمان برشمرد.
برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج، ویزیت رایگان در مناطق محروم و کم برخوردار با حضور متخصصین قلب، کودکان و ...، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، فضاسازی محیطی ادارات و ...، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی در قالب گروه جهادی، برپایی نمایشگاه و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران از دیگر مواردی بود که حسام‌پور از آن‌ها یاد کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما