۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اقلید در همایش بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان اقلید:

بسیج دولتی نیست؛ ولی کمک‌حال دولت‌هاست

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اقلید در همایش بزرگداشت هفته بسیج گفت: همه شما بسیجیان عزیز و بزرگ آن ثابت کردید که در این نزدیک به ۴۳ سال از شکوه انقلاب اسلامی در تمام عرصه هایی که نیاز به وجود و نقش‌آفرینی نیروهای مخلص و جهادگر انقلابی و ولایی بسیج بوده نقش آفرین بوده اید حضور ارزشمند داشته اید.
همایش بزرگ بسیجیان اقلید
همایش بزرگ بسیجیان اقلید
به گزارش حافظ خبر؛ سرهنگ‌ دوم پاسدار علیرضا خدایاری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اقلید در برنامه بزرگداشت هفته بسیج که صبح روز چهارشنبه در محل حسینیه بازار برگزار شد ضمن تبریک این هفته گفت: اگر ما بخواهیم بسیج را معرفی کنیم بایستی در این 43 سالی که از انقلاب گذشته یک مروری داشته باشیم ،در اوایل دهه شصت که جنگ بر ما تحمیل شد و در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج مردمی با خلاقیت با اخلاص با پشتکار با ایثارگری و ازخودگذشتگی توانست  بحران‌ها را به فرصت تبدیل کند.
وی افزود:همچنین در حال حاضر در ایام بیماری منحوس کرونا  که نزدیک به ۲۲ ماه از  شیوع این بیماری میگذرد  بسیج اثبات کرده است که در میدان است. این بحرانی  که در رابطه  با بیماری کرونا  حادث شد بر مملکت و بر مردم ما ، بسیج در صحنه آمد.
سرهنگ خدایاری اضافه کرد : در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری با شبکه بهداشت و درمان در سه مقطع ،نهضت کمک‌های مومنانه با توزیع بیش از هزاران بسته معیشتی و بهداشتی ،در قالب اردوهای جهادی ،در قالب خدمت رسانی و امداد رسانی در قالب اعزام تیم های پزشکی به مناطق  محروم در موارد دیگری  هم که نیاز به حضور و وجود بسیج بوده مخصوصاً در بلاهای طبیعی نظیر زلزله، سیل، آتش سوزی خدمت رسانی کرده است.
همچنین وی بیان داشت:همه ما باید افتخار کنیم که بسیجی هستیم انشاالله که خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که در این مسیر رسالتی که انتخاب کرده ایم بتوانیم انشالله ثابت قدم بمانیم و این مسیر را ادامه دهیم تا خدای ناکرده مدیون امام و شهدای عزیز نشویم.
سرهنگ خدایاری در اخر ضمن تشکر از جناب صالحی نماینده شهرستان ، امام جمعه و تمامی کسانی که در این همایش حضور داشتند به سخنرانی خود پایان دادند.
همایش بزرگ بسیجیان اقلید
گزارشگر : فاطمه خلیلی
کد مطلب : ۲۴۲۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما