مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

بسیج زاده اندیشه و بینش قرآنی است

4 آذر 1400 ساعت 15:09

گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده

بسیج از شکوفه‌های قرآنی است زیرا زاده اندیشه و بینش قرآنی است و انقلاب و ایران وامدار بسیج است و بسیج، زاده و پاره تن مردم است که در صحنه هایی مانند مبارزه با بیماری کرونا میدان داری گسترده و موفقی داشته است.


به گزارش حافظ خبر؛ در پنجمن روز هفته بسیج، مسجد آقاباباخان شیراز پذیرای احمدرضا نداف، مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه سید جلیل افضلی، فرمانده پایگاه بسیج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و محفل قرآنی بود.
احمدرضا نداف در این محفل با اشاره به این که انقلاب و ایران وامدار بسیج است، گفت: راه‌اندازی بسیج در نزدیک به یک سال پیش از جنگ نه تنها نشان از آینده‌نگری امام می‌دهد که نگرش امام را به بسیج تنها در زمینه نظامی و جنگ نمی‌داند که بسیج بایستی در همه زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی پویا و کنش‌گر باشد.
نداف بسیج را زاده و پاره تن مردم دانست که نه تنها در جنگ که پس از جنگ نیز در همه زمینه‌های اجتماعی همچون مبارزه با بیماری کرونا خوش درخشیده است و افزود: همه مسئولین و مردم بایستی از بسیج پشتیبانی کنند. این پشتیبانی نه تنها پایگاه مردمی جمهوری اسلامی را توانمندتر خواهد کرد که زمینه پیشرفت و بالندگی کشور را در همه زمینه به دنبال خواهد داشت.
مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یادآور شد: بسیج، از شکوفه‌های قرآنی است؛ چراکه زاده اندیشه و بینش قرآنی است.
 


کد مطلب: 24266

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24266/بسیج-زاده-اندیشه-بینش-قرآنی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir