۰
plusresetminus
استانداری فارس:

لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۱
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با تأکید بر لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب، گفت: باید با همکاری دستگاههای دولتی زمینه مشارکت‌های مردمی و مسجد محوری را نیز فراهم کنیم.
لزوم ایجاد تحولات مثبت در حوزه زنان و خانواده در گام دوم انقلاب
به گزارش حافظ خبر، زهرا یقطین در دیدار با بانوان فعال فارس به بحث و تبادل نظر در راستای همکاری و لزوم وحدت رویه در نقش آفرینی موثر در حوزه زنان و خانواده استان پرداخت.
 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: یکی از گروه‌های مهم در این عرصه، زنان خانه دار هستند که علاوه بر کار ارزشمند مدیریت خانه، همسرداری و مادری با ارتقای دیدگاه، نسبت به مسائل اجتماعی نیز دغدغه مند شوند و به صورت فعال و موثر در جامعه ایفای نقش کنند. 
 
یقطین با اشاره به کار کردن در فضایی فارغ از ساختار دست و پاگیر اداری اظهار کرد: ما نیازمند فکر و اندیشه تمام دوستان در تمام سطوح جامعه هستیم و در این راستا باید با هم قدم برداشته و برای حل مسائل، گام علمی برداریم.
 
وی همچنین با ابراز خرسندی از حضور دو بانوی فعال در شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: امید است بتوانیم در کنار هم با انسجام و وحدت رویه در حوزه زنان و خانواده کار کنیم، اگر در ابتدای کار مبانی فکری امامین انقلاب در حوزه زنان و خانواده را هدف و محور فعالیت‌ها قرار دهیم.
 
یقطین اضافه کرد: فارغ از حاشیه‌ها و مباحث مختلفی که در این حوزه مطرح می‌شود، می‌توانیم به سمت افق مدنظرمان حرکت کنیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما