۰
plusresetminus
دبیر قرار گاه عمار بسیج دانشجویی:

ما جوانان انقلابی سر مسئله مصلحت نظام و منفعت مردم کوتاه نمی‌آییم

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷
ما جوانان انقلابی دست رفاقت با اسلام، شهیدان و امام راحل داده‌ایم و سر مسئله مصلحت نظام و منفعت مردم کوتاه نمی‌آییم.
رضا فیروزی
رضا فیروزی
به گزارش حافظ خبر؛ رضا فیروزی، دبیر قرارگاه عمار بسیج دانشجویی فارس در دیدار با استاندار فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید از آن روزی باید ترسید که جوان ما، دانشجوی ما در دانشگاه و محیط استانی و شهرستانی انگیزه طرح مسئله، طرح سوال و طرح درخواست نداشته باشند، گفت: امروز افرادی در لباس انقلابی‌گری اجازه نمی‌دهند صدای جوانان انقلابی شهرستان‌های استان به گوش مسئولین و شخص استاندار برسد. همین افراد در انتصابات شهرستانی و استانی دخالت بی‌جا می‌کنند و آسیب این دخالت‌ها متوجه مردم خواهد شد. 
وی تاکید کرد: ما جوانان انقلابی دست رفاقت با اسلام، شهیدان و امام راحل داده‌ایم و سر قصه مصلحت نظام و منفعت مردم کوتاه نمی‌آییم. 
فیروزی در ادامه از استاندار در خواست کرد: هرچه زودتر ساز و کاری برای شنیدن حرف‌ها و دغدغه‌های جوانان مومن انقلابی در شهرستان‌ها طرح‌ریزی شود تا پیوند مردم و مسئولین به صورت مستقیم شود و به دنبال آن مشکلات کشور به گوش مسئولین برسد.
دبیر قرارگاه عمار بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: درست است که همه مشکلات ناشی از عدم آگاهی مسئولین از مشکلات نیست؛ اما سهولت ارتباط مردم و مسئولین موجب خواهد شد تا آن دسته از مشکلاتی که به جهت بی اطلاعی مسئولین حل نشده است حل شود.
ايمانيه استاندار فارس نیز در این دیدار گفت: نظارت بر انتصابات استانی و شهرستانی از وظایف قانونی استاندار خواهد بود و برای جلوگیری از دخالت بی‌جای افراد منفعت‌طلب در انتصابات، راهبردی در پیش خواهد بود. اگر انتصابات بر پایه شایستگی نباشد بسیار مخرب خواهد بود. 
استاندار فارس افزود: از آنجایی که مطالبه مردم برای آگاه‌سازی مسئولین از مشکلات غیرقابل انکار است، کارگروه‌هایی راه‌اندازی خواهد شد تا پیوند مستقیم با مردم را در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیری کند.
کد مطلب : ۲۴۲۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما