۰
plusresetminus
میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

فارس آماده پذیرایی از گردشگران عراقی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸
معاون گردشگری استان فارس از برگزاری تور آشنا سازی برای نمایندگان آژانس‌های عراقی از ظرفیت‌های گردشگری استان، خبر داد.
فارس آماده پذیرایی از گردشگران عراقی
به گزارش حافظ خبر، سید موید محسن نژاد اظهار کرد: در راستای ابلاغ دستورالعمل جذب گردشگران خارجی، به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری فم‌تور صنعت گردشگری و رسانه از کشور عراق این نشست برگزار شد.

معاون گردشگری فارس ادامه داد: در این نشست که با حضور نمایندگانی از جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین آژانس‌های مسافرتی که گردشگران عراقی را وارد کشور می‌کنند، برگزار شد راهکارهای جذب گردشگران عراقی بررسی شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس و شهر شیراز در بعد مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی، گفت: در این نشست مقرر شد تا آژانس‌های خدمات مسافرتی که تورهای گردشگران عراقی را وارد می‌کنند با نمایندگان خود ارتباط برقرار کرده و برای برگزاری فم‌تور آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

محسن نژاد به لزوم احیای پرواز شیراز به نجف نیز اشاره کرد و گفت: وجود این پرواز می‌تواند گشایش‌های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به شیراز فراهم آورد.

وی افزود: کشور عراق دارای فرهنگ‌های خاصی است که باید به این فرهنگ‌ها توجه کرد مثلاً در بحث غذا باید اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود تا غذاهای عراقی در رستوران‌ها و هتل‌های استان ارائه شود.

در این نشست همچنین نمایندگان آژانس‌های مسافرتی حاضر به بیان مشکلات و راهکارهای جذب بیشتر گردشگران عراقی و رفع مشکلات پرداختند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما