۰
plusresetminus
شهردار منطقه دو شیراز:

مسوولین برای حل مشکل مردم به میدان عمل بیایند

عضو جامعه روحانیت در دیدار با اهالی کوی زهرا
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰
درپی درخواست اهالی کوی زهرا بازدیدی میدانی باحضور آیت‌الله شیخ علیرضا حدائق، دکتر شهریاری شهردار منطقه دو ، مهندس خوشبخت مدیرعامل سازمان پسماند بهمراه معاونین و معتمدین محلی و مسئولین شورای محله انجام  و مشکلات این محله مورد بررسی قرار گرفت.
مسوولین برای حل مشکل مردم به میدان عمل بیایند
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام والمسلمین حدائق با اشاره به سخنان امام صادق( ع) که فرمودند؛ دو ویژگی بالاتر از اینها وجود ندارد یکی ایمان به پروردگار و دیگری نفع رساندن به مردم است، گفت: امروز با حضور در بین اهالی کوی زهرا(س) شاهد بودیم که شهردار منطقه دو و مجموعه شهرداری منطقه دو همواره تلاش کردند تا به بهترین شیوه ممکن مشکلات این محله را رفع کنند که امیدوارم دیگر مدیران نیز این رفتار را الگوی خود قرار دهند و در پی رفع مشکلات مردم به میدان عمل بیایند.

مسئولین برای حل مشکل مردم دربین انان حضور داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه با بیان اینکه مردم داری و حضور در بین مردم از صفات بارز پیامبر اسلام بود و با اشاره به اینکه در محله کوی زهرا دو مشکل کمبود فضای سبز و مشکل نظافت محیط وجود داشت که با حضورشهردار منطقه این مشکلات رفع شدند، افزود: معتقدم که همه  مسوولین نظام باید پیش قدم شوند و به سراغ مردم بروند و مشکلات آنان را رفع کنند و نباید مردم به پشت دربهای بسته اتاق مدیران مراجعه و پاسخی هم دریافت نکنند.

وی با بیان اینکه از نوع نگاه مردم محوری و خدمت به مردم و نوع دوستی که در مسوولین نظام وجود دارد ابراز خورسندی می نمایم, گفت: مصداق این رفتار را در شهردار منطقه دو و مجموعه شهرداری آن منطقه در رفع نیاز و رفع مشکل محله کوی زهرا(س) می توان مشاهده کرد. 

در ادامه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین حدائق به همراه شهردار منطقه دو دیداری با اهالی منطقه شهرک بهار داشتند که بزرگترین مشکل و درخواست آنان ساماندهی زمین سه هکتاری رها شده در این منطقه بود و قول مساعد دادند که موضوع حل وفصل ورفع مشکل موجودرا ازمجرای مختلف پیگیری تااقدامات دستیابی به خواسته اهالی هرچه زودتر فراهم شود. 

مردم محوری سرلوحه کاری مجموعه شهرداری منطقه دو است

شهردار منطقه دو با اعلام آمادگی برای ساماندهی این زمین رها شده، اظهار کرد: متاسفانه این زمین تبدیل به محلی برای تجمع معتادان متجاهر و اراذل اوباش شده است که در این خصوص از همه دستگاه های مرتبط درخواست همکاری برای رفع این معضل را دارم.

غلامرضا شهریاری با بیان اینکه مردم داری و حضور در بین مردم منطقه و رفع مشکلات آنان سرلوحه کار در مجموعه شهرداری منطقه دو قرار گرفته، گفت: در حقیقت مردم مالک شهر و شهرداری هستند و ما مستاجر مردم هستیم و باید در راستای حل مشکلات مردم قدم های مثبتی برداریم.  

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه پاکبانان و سازمان پسماند در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: یکی از برنامه های ما فرهنگ‌سازی و برنامه ریزی در جهت تمیز نگه داشتن شهر است که خوشبختانه شاهد همکاری خوب مردم در این زمینه هستیم.
خوشبخت با بیان اینکه جمع آوری زباله ها در روزهای فرد یا زوج برای هر محله در نظر گرفته شده است، افزود: از مردم درخواست می شود زباله های خود را در تاریخ های اعلام شده در سطل ها و محل های مشخص شده قرار دهند.
وی گفت: شهروندان غیر از ساعات و تاریخ های مشخص شده از قرار دادن زباله در سطح معابر خودداری نمایند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما