۰
plusresetminus
آتش‌نشانی:

شعله های آتش در مجتمع ستاره فارس شیراز

اطفای به موقع حریق
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۶
رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از اطفای به موقع حریق در مجتمع ستاره فارس واقع در خیابان عفیف آباد خبر داد.  
شعله های آتش در مجتمع ستاره فارس شیراز
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی قانع با اعلام خبر آتش سوزی در طبقه همکف این مجتمع درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:27 امروز یک مورد آتش سوزی در قسمت تجاری این مجتمع در طبقه همکف ، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز با اشاره به حضور سه دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه ها و حضور شهروندان در محل ، در صورت عدم حضور به موقع و کنترل حریق، حادثه ای گسترده پیش بینی می شد. 
 
وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش آغاز شد و مشخص گردید این آتش سوزی از قسمت بالکن یک مغازه کیف و کفش بر اثر اتصالی در سیم های برق در محل انبار تعداد زیادی از اجناس رخ داده است.
 
به گفته قانع این حریق ، منجر به متصاعد شدن دود در طبقات شده بود که در مدت زمانی کوتاهی با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملا اطفا گردید.
رییس سازمان آتش نشانی افزود:در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان پس از اطفای حریق و عدم سرایت شعله ها به مغازه های همجوار، وارد مرحله ایمن سازی و لکه گیری شدند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما