۰
plusresetminus

دیدار مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با فرماندار استهبان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱
در ادامه سرپرست شهرداری استهبان در خصوص تعمیر و مرمت حمام کزمان و خرید منزل تاریخی پاکباز و بافت تاریخی شهرستان مطالبی ارائه نمودند. در پایان مدیر کل ضمن تشکر از فرماندار و سرپرست شهرداری از همکاری با اداره میراث فرهنگی، اظهار داشت: پتانسیل ­های ­گردشگری ­از سرمایه ­های­ منحصر به فرد هر کشور و منطقه به شمار می­رود که شناسایی، طبقه ­بندی و برنامه ­ریزی آن جهت توسعه گردشگری دارای اهمیت بالایی است.
دیدار مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با فرماندار استهبان
به گزارش حافظ خبر؛ مدیر کل میراث فرهنگی با حضور در فرمانداری با فرماندار استهبان دیدار و گفتگو کردند.
 فرماندار استهبان ضمن خوش آمد گویی به ایشان اظهار داشت: میراث فرهنگی و گردشگری، یکی از پیشران های توسعه محسوب می شود که در شهرستان استهبان بیش از ۱۱۲ اثر ملی و ۳  اثر طبیعی به ثبت رسیده و آثاری همچون مجموعه باغ انجیر دیم جهان ، ایوان سنگی، آرامگاه شیخ مغربی و خانه هایی همچون مقدس و معزی و… که ثبت ملی شده اند، به عنوان داشته های ارزشمند شهرستان استهبان در حوزه میراث فرهنگی، گواهی بر این مدعاست
وی افزود : شهرستان استهبان با داشتن ظرفيت هاي بالاي گردشگري ، تفرجگاه های تاریخی طبیعی و جاذبه های تاریخی و صنایع دستی باعث جذب گردشگران فروانی شده است.
در ادامه سرپرست شهرداری استهبان در خصوص تعمیر و مرمت حمام کزمان و خرید منزل تاریخی پاکباز و بافت تاریخی شهرستان مطالبی ارائه نمودند.
در پایان مدیر کل ضمن تشکر از فرماندار و سرپرست شهرداری از همکاری با اداره میراث فرهنگی، اظهار داشت: پتانسیل ­های ­گردشگری ­از سرمایه ­های­ منحصر به فرد هر کشور و منطقه به شمار می­رود که شناسایی، طبقه ­بندی و برنامه ­ریزی آن جهت توسعه گردشگری دارای اهمیت بالایی است.
وی بیان کرد : با توجه به پتانسيل هاي گردشگری شهرستان در برگزاری تورهای گردشگری و برای حمایت از محصولات آن برندسازی صنایع دستی یکی از مهمترین الزامات برای رونق تولیدات این حوزه است.
قابل ذکر است مدیر کل میراث فرهنگی قبل از جلسه فرمانداری از گردشگری کشاورزی حجابیان و برخی از کارگاههای صنایع دستی بازدید بعمل آوردند .
کد مطلب : ۲۴۳۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما