۰
plusresetminus
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد:

ثبت‌نام بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶
حجت الاسلام اميدي گفت: طبق آمار اعلام شده تاکنون بيش از 700 نفر از اعضاي کانون هاي مساجد فارس در جشنواره قرآني «مدها متان» ثبت نام کرده اند و مهلت شرکت در اين مسابقات پايان آذرماه است.
حجت الاسلام حسین امیدی
حجت الاسلام حسین امیدی
به گزارش حافظ خبر؛ حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز (14 آذر) در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: مسابقات قرآنی «مدها متان» یکی از مسابقاتی است که همواره با استقبال کانون ها مساجد روبرو می شود و طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در جشنواره قرآنی «مدها متان» ثبت نام کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره از این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: با مشارکت اساتید قرآنی به نام استان فارس سعی شده است تا در فضای مجازی به تبلیغات و دعوت از فعالان قرآنی برای شرکت در این مسابقات پرداخته شود.
وی یادآور شد: مرحله کشوری مسابقات با حضور منتخبان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه مهلت شرکت در مسابقات را پایان آذر ماه است، افزود: مسابقات در 2 گروه دختر و پسر و در رده های سنی زیر هفت سال، هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال اجرا می شود.
وی افزود:به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات در مرحله استانی به صورت غیر حضوری برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.
 
کد مطلب : ۲۴۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما