۰
plusresetminus
استاندار فارس:

با گرانفروشی و افزایش قیمت بیهوده مبارزه میکنیم

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
استاندار فارس با بیان به اینکه هدر دادن نیرو و آب جز مشکلات این کشور است ،گفت : مبارزه با گرانی سیاست های کلی کشور را در پی دارد که باید مجلس و دولت مورد بررسی قرار دهد و مبارزه با گران فروشی وظیفه ماست.
با گرانفروشی و افزایش قیمت بیهوده مبارزه میکنیم
به گزارش حافظ خبر، سومین نشست خبری استاندارفارس با حضور اصحاب رسانه و مسولین امروز سه شنبه ۱۶آذر در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار و استاندار فارس ضمن تبریک به مناسبت هفته دانشجو گفت :با توجه به فرمایش پیامبر اسلام (ص) پیرامون طلب علم از کودکی تا مرگ، همواره همه دانشجو هستیم.
 
محمد هادی ایمانیه با یادآوری این مطلب که دوره های پیشین زحماتی برای توسعه استان و رونق اقتصادی کشیدند و بی انصافی است که به زحماتشان توجه نشود ،افزود :نباید به وعده و وعید بیهوده بپردازیم و به نظر می رسد مسیر درستی در حال پیمودن هستیم و اگر از مسیر جدا شدیم رسانه ها به ما تذکر دهند.
 
وی با اشاره به اینکه بنا داریم از سرمایه گذاری حمایت کنیم، اظهار کرد: من به عنوان استاندار فارس تعهد می دهم که از آنان حمایت شود و بحث سرمایه گذاری را در تهران پیگیری می کنم و قول کامل داده شد که این مورد پیگیری شود.
 
ایمانیه با اشاره به دیدار خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: چهار پروژه سنگین در دستور کار قرار گرفته است و پروژه تالار مرکزی شیراز در چهار سال دولت سیزدهم تمام شود و کتابخانه شهرستان ارسنجان، تکمیل موزه پاسارگاد و ایجاد بنیاد حافظ شناسی را پیگیری شده است.
 
وی با اشاره به اینکه قطعه هشتم آزادراه شیراز – اصفهان به زودی آغاز می شود و این قطعه قطعه اول آزادراه شیراز- بوشهر است، تاکید کرد: برای رفع مشکل ITI هم گام هایی برداشته شده است.
 
ایمانیه با اشاره به اینکه اگر شهرک صنعتی شیراز که امروز با 20 درصد فعالیت می کند به طور کامل فعال شود یک نفر بیکار در فارس نخواهیم داشت، افزود: قرار نبوده که شهرک صنعتی در شیراز فقط به خاطر دریافت زمین باشد برخی ها می آیند دریافت زمین می کنند و بعد آن را بفروش می رسانند و با وجود کمبود منابع آبی باید مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار گیرد و هدر دادن نیرو و آب جز مشکلات این کشور است.
 
ایمانیه با اشاره به اینکه مبارزه با گرانی سیاست های کلی کشور را در پی دارد که باید مجلس و دولت مورد بررسی قرار دهد، اظهار کرد: مبارزه با گران فروشی وظیفه ماست.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما