۰
plusresetminus
شهردار منطقه دو شیراز:

ارتباط با مردم نقش ارزنده ای در بهبود امور شهر دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱
شهریاری دربرنامه دیدارچهره به چهره ورودرروباگروهی ازارباب رجوع درمحل کارشان  بااشاره به مطلب فوق اظهار داشت: پیگیری و حل مشکلات مردم از رسالت های اصلی جامعه مدیران است و همه مسئولان باید گوش شنوایی برای مشکلات مردم و بر طرف ساختن آنها داشته باشند.
ارتباط با مردم نقش ارزنده ای در بهبود امور شهر دارد
به گزارش حافظ خبر، شهردار منطقه دو شیراز افزود: شنیدن مشکلات مردم و حضور در بستر جامعه به افزایش همدلی شهروندان می انجامد و با مشارکت مردم می توان پروژه ها را به نحو مطلوب تری مدیریت کرد و در نگهداری از زیرساخت های شهری گام های پرتوانی برداشت.

این مقام عالی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری ها به عنوان دستگاهی خدمات رسان ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارند و به همین دلیل باید ارتباط خود را با جامعه تقویت کنند. در همین راستا به صورت مداوم به میان مردم رفته و در قالب دیدار هفتگی با شهروندان و حضور در محلات و بوستان ها مشکلات آنها را رصد می کنیم و در حد توان گام هایی برای رفع موانع مشکلات آنها بر می داریم.

شهردار متطقه 2 شیراز با اشاره به اهمیت دیدار چهره به چهره با شهروندان گفت: اهالی شریف منطقه 2 شهرداری شیراز بسیار قدرشناس و فرهنگ مدار هستند و ما به عنوان متولیان امور شهری وظیفه داریم مشکلات آنها را در حوزه شهری حل کرده و در حد بضاعت کیفیت زندگی این مردم شریف و مظلوم را ارتقا دهیم.

شهریاری خاطر نشان کرد: منطقه 2 شهرداری شیراز دارای بافت های فرسوده ای است که اهالی آن با مشکلات بی شماری مواجه هستند. به همین منظور بازدیدهای متداولی را از این محلات در دستور کار قرار داده ایم تا با شناسایی مشکلات اقدامات و پروژه های لازم را برای حل این چالش ها در دستور کار قرار دهیم.

وی در پایان گفت: برای حل بسیاری از مشکلات نیاز به حضور میدانی در منطقه داریم و با ارایه طرح های تئوری و پشت میز نشینی مشکلات مردم حل نخواهد شد. به همین دلیل حضور گسترده ومردم در محلات در دستور کار همیشگی مدیران و معاونین شهرداری منطقه 2 شیراز است.که ان شاالله بارصدامورومشاوره بامعتمدین ویاوران شورای اسلامی محلات درکسب نتایج وپیشبرد اهداف وبرنامه های اجرایی گامهای موثرتری برداشته تابه سرمنزل مقصود که همانا برخورداری محلات محروم هست نائل اییم ودل مردم شریف ولایق ساکن درمحدوه خدماتی این منطقه را انگونه که شایسته انان است شادکنیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما