سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

تمدید مدت مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی یادمان میدان امام حسین(ع)

14 مهر 1401 ساعت 19:16

گزارشگر : منیره خسروبیگ

با اعلام رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی یادمان میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ مهر ۱۴۰۱ تمدید شد.


به گزارش حافظ خبر، روح الله مظفری رئیس سازمان گفت: به دلیل حجم گسترده آثار و استقبال شرکت‌کنندگان  و به منظور امکان فراهم کردن حضور حداکثری علاقمندان، مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی المان میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز  با بیان اینکه به منظور بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به میادین شهر شیراز سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز فراخوان طراحی المان میدان امام حسین(ع) را برگزار نمود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز هدف از اجرای این فراخوان ملی را افزایش کیفیت منظر شهری میدان امام حسین (ع) با نگاهی نوآورانه و خلاق و همچنین هویت بخشی به میدان با ایجاد اثری فاخر و متناسب با نام میدان برشمرد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه و ارسال آثار فاخر جوایز در نظر گرفته شده نیز در سطح کشور کم نظیر است.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال آثار، کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این فراخوان، به سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز  به نشانی https://landscape.shiraz.ir مراجعه کنند.


کد مطلب: 26349

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26349/تمدید-مدت-مهلت-ارسال-آثار-فراخوان-طراحی-یادمان-میدان-امام-حسین-ع

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir