فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:

رزمایش جهادگران فاطمی‌دو، استان فارس در شهرستان کازرون

29 آبان 1401 ساعت 13:34

گزارشگر : منیره خسروبیگ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی‌دو استان فارس در شهرستان کازرون آغاز خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر، سرهنگ غلامرضا توکل یکشنبه ۲۹ آبان به خبرنگاران گفت: با توجه به برنامه ابلاغی در راستای خدمات بسیج سازندگی، در راستای خدمت رسانی به مردم و خصوصا مناطق محروم ۱۵۴۵ گروه جهادی در سراسر استان فارس با شعار خدمت به مردم نقش‌آفرینی و خدمت‌رسانی انجام خواهند کرد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: رزمایش جهادگران فاطمی دو همزمان با هفته بسیج به میزبانی شهرستان کازرون با حضور مسئولان استانی و میدانی  بسیجیان گروه‌های جهادی شهرستان روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه در اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی دو اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای محرومیت‌زدائی  و خدمت‌رسانی به مردم نیازمند را به مدت ۱۲ روز به مناسبت هفته بسیج شاهد خواهیم بود.
توکل گفت: برنامه های گروه‌های جهادی در رزمایش فاطمی دو برای مناطق کم برخوردار در ۱۳ عرصه بهداشت و سلامت، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مشاوره‌ای، کشاورزی، دامپزشکی، میز خدمت، علمی، پژوهشی، سبک زندگی و ... به خدمت‌رسانی انجام خواهند داد و همچنین  از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی بسیجیان گروه‌های جهادی در شهرستان کازرون به  صورت نمایشگاه نیز به نمایش خواهد درآمد.
او گفت: در رزمایش فاطمی دو با حضور مسئولان استان و شهرستان از فعالان گروه جهادی  برتر که در ساخت مسکن محرومین فعالیت کرده‌اند قدردانی خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خاطرنشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی دو در قالب ۱۲۳۵ گروه جهادی و  استعداد ۲۶۵۰ نفر جهت خدمت‌رسانی به مناطق کم  برخوردار در سراسر استان فارس و شهرستان کازرون با ۶۵ گروه در قالب ۸۰۰ نفر انجام خواهد شد.


کد مطلب: 26530

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26530/رزمایش-جهادگران-فاطمی-دو-استان-فارس-شهرستان-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir