ورزشهای همگانی استان فارس:

حضور اعضای هیات ورزش های همگانی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس

25 فروردين 1402 ساعت 15:18

گزارشگر : منیره خسروبیگ

اعضای هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس و کمیته های متناظر،  همزمان با سراسر کشور مردم شیراز نیز صبح امروز  با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس  علاوه بر محکوم کردن اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی، بار دیگر اعلام کردند که مردم فلسطین را هیچ گاه تنها نخواهند گذاشت.


به گزارش حافظ خبر، در این راهپیمایی که با حضور جامعه ورزش مدیرکل و اعضای  شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان فارس ، دوشادوش   مردم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام حضوری پررنگ داشتند.
در حاشیه این راهپیمایی محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  گفت : خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، همگام با ملت بزرگ ایران با ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و همگام با مردم روزه‌دار سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت  کردند.
وی افزود  روز جهانی قدس، در شرایطی از راه می رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری است.
رژیم صهیونیستی باید بداند که فقط مردم فلسطین در مقابلش نیست بلکه همه مسلمانان سراسر دنیا به جبهه مبارزه مقاومت با ستمکاری‌ها و جنایات او پیوسته‌اند.

 


کد مطلب: 27235

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27235/حضور-اعضای-هیات-ورزش-های-همگانی-استان-راهپیمایی-روز-جهانی-قدس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir