۰
plusresetminus

حجت الاسلام قرائتی: تکمیل نظام اسلامی یک رسالت است

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: تکمیل این نظام اسلامی یک رسالت است، یعنی این که سعی کنید هر کدام از شما یک عیب را برطرف کند.
به گزارش حافظ نیوز، حجت الاسلام محسن قرائتی در جمع دانشجویان بسیجی برادر دانشگاه های سراسر استان فارس حاضر در " دوره خط امام(ره) استان فارس" با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز کسانی با شنیدن حرف هایی، شنیدن اختلاسی، ضد انقلاب می شوند و یا از این انقلاب دل سرد می شوند.
وی ادامه داد: شما یک ماشین که سوار می شوید به شرط این که ماشین خوب باشد، نو باشد و یا نگاه به قیافه و چهره راننده می کنید که گوهینامه پایه یک دارد و سالم است و سوار این ماشین می شوید. بعد از سوار شدن می بینیم یکی از مسافرین بچه دارد و بچه ماشین را کثیف کرده است و مسافر دیگری بوی بد می دهد و مسافری که صندلی جلو نشسته اشغال ریخته است. اما سوال من این است که آیا شما از ماشین پیاده می شوید؟ماشین سالم است و راننده سالم است، چون اگر پیاده شویم جای دیگر این ماشین خوب و یا راننده خوب پیدا نمی شود.
 رئیس ستاد اقامه نماز اضافه کرد: ماشین که ما سوار شدیم جمهوری اسلامی است و راننده آن هم امام بوده است و الان هم مقام معظم رهبری؛ حالا یک شهردار، امام جمعه، وکیل، وزیر، مدیر کلی و استانداری خراب در آمد؛ ممکن است در این ماشین افرادی دست گل به آب دادند اما اگر پیاده بشویم در ماشین های دیگر یا در ماشین گیر داریم یا در راننده.
 قرائتی با بیان این که جواب این قضیه در سه شعار است، گفت: شعار اول یعنی این که توجیه حماقت است، یعنی این که ما بگوییم مملکت ما عیب ندارد و همه افراد هم خوب هستند و هیچ مشکلی نیست. نه توجیه نمی کنیم و خیلی آدم باید احمق باشد که این حرف را بزند.
 وی ادامه داد: اما تضعیف جنایت هم جنایت است. یعنی اگر بگویی حالا که این نظام عیب دارد ما نیستیم و نماز جمعه نمی رویم، ما در انتخابات و راهپیمایی ها شرکت نمی کنیم و سراغ دین و مذهب نمی رویم. تضعیف نظام جنایت است چرا که این نظام یک کودتای نظامی نبوده است بلکه کل امت به پا خواسته اند و جوشیدند و شهید، جانباز و اسیر دادند تا این نظام درست شد.
 رئیس ستاد اقامه نماز گفت: سومین شرط این است که تکمیل این نظام اسلامی رسالت است. یعنی این که سعی کنید هر کدام از شما یک عیب را برطرف کند. دانشگاه شما یک مشکل را حل کند و رسالت ما هم این است که این جمهوری اسلامی را تکمیل کنیم.
کد مطلب : ۴۸۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما