۰
plusresetminus

پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خسروشیرین

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
مدیر کمیته امداد امام خمینی آباده از پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان دهستان خسروشیرین در سال جاری خبر داد.

 امیر باوندپوری در جلسه ای که صبح امروز با حضور اعضای شورای اسلامی دهستان خسروشیرین و رئیس شورای اسلامی شهرستان آباده برگزار شد، اظهار کرد: شناسایی نیازهای مددجویان، استعدادیابی و شناخت توانمندی آن ها، هدایت و حمایت از مددجویان در اجرای طرح های اشتغال زایی و ایجاد اشتغال پایدار، پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی، مشاوره شغلی و اجتماعی در راستای کمک به معیشت اقتصادی و اجتماعی مددجویان و فقرزدایی جامعه از وظایف اصلی مسئولان به ویژه کمیته امداد امام خمینی است.

وی خدمت صحیح، مناسب و به موقع به محرومان و نیازمندان جامعه را اصل امانت داری نسبت به نظام و وظیفه شغلی و انسانی دانست و افزود: وجود اشتغال پایدار موجب رفع بسیاری از نیازهای خانواده ها و جلوگیری از بروز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و فرهنگی جامعه خواهد شد ازاین رو حمایت و همکاری مسئولان با کمیته امداد امام خمینی در تحقق این هدف والا و تأثیرگذار بسیار لازم است.

باوندپوری در پایان با اشاره به جمعیت 200 خانواری دهستان خسروشیرین عنوان کرد: 514 نفر از اهالی این دهستان زیرپوشش کمیته امداد آباده قرار دارند که با حمایت این نهاد 116 طرح اشتغال دامداری، کشاورزی، مغازه داری، قالی بافی و... مددجویی در چند سال گذشته فعال شدند.
 
منبع: فارس
کد مطلب : ۴۸۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما