۰
plusresetminus
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

مردم خودشان میزبان راهپیمایی هستند/برکات انقلاب اسلامی باید برای جوانان تشریح شود

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۹
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برکات انقلاب اسلامی باید برای جوانان تشریح شود.
به گزارش حافظ نیوز، سید حسین ذوالانوار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محققان باید شرایط مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه امروز را برای جوانان تشریح و آن را با شرایط رژیم طاغوت مقایسه نمایند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی سرشار از عزت است در حالی که پیش از پیروزی اتقلاب اسلامی ما تنها بازیگری برای سیاست های استکبار جهانی بودیم.
وی گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر برکات معنوی محرومیت را از جامعه ما برای همیشه محو کرد.
ذوالانوار افزود: امروز ماهواره ایرانی چنان می درخشد که دوست و دشمن بر این توانمندی تاکید می کنند اما در زمان طاغوت جامعه ما حتی از داشتن پزشک بومی نیز محروم بود.
وی تصریح کرد: حوزه هسته ای تنها یکی از موفقیت های علمی جامعه ما است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فکری و ایدولوژیک بود که نشان داد مردم ایران برای رسیدن به عزت و افتخار به استکبار جهانی باج نمی دهند.
وی بیان کرد: امروز تمام جوامع آزادی خواهی انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده اند و دشمن هم می داند که دیگر در مسیر انقلاب اسلامی نمی تواند خللی ایجاد کند.
ذوالانوار ادامه داد: رسانه ها باید با ایجاد فرصت برای مردم خاطرات آنها را در دوران مبارزات علیه رژیم طاغوت منعکس کنند.
وی اضافه کرد: مردم ما صاحبان اصلی انقلاب اسلامی  هستند و در روز راهپیمایی بییست و دوم بهمن ماه نیز خود آنها صاحب مراسم هستند.
ذالانوار تاکید کرد: مسئولان در سفره انقلاب اسلامی مهمان مردم هستند و باید به خاطر داشته باشند که این مردم با ایثار و فداکاری برگی مهم در تاریخ معاصر رقم زده اند.
 وی یادآورشد: اشراف گرایی برخی مدیران مایه تاسف است و انگار برخی نمی دانند که مردم ما فرزندان و هستی خود را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس فدا کردند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در مراسم راهپیمایی سال جاری متوجه اهمیت نمایش وحدت ملی هستند و حماسه ای درخشان را رقم خواهند زد. 
وی در ادامه اظهار داشت: ایام دهه فجر جشن پیروزی انقلاب اسلامی است و مسئولان باید به جمع مردم بروند و بی واسطه در راستای حل مشکلات آنها اقدام کنند.
کد مطلب : ۴۸۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما