۰
plusresetminus

افتتاح چندین طرح و پروژه در ایام الله دهه فجر در شهرستان سروستان +تصاویر

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۸
دفتر خدمات بیمه سلامت در سروستان با حضور کرمی فرماندار ، ممتحن مدیر کل بیمه سلامت استان فارس
به گزارش حافظ نیوز، در این مراسم که جمعی از مدیران شهرستان نیز حضور داشتند مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن تبریک این ایام ، راه اندازی این دفاتر را گامی جهت حل مشکلات هزینه ای در بخش سلامت جامعه عنوان نمود.
همچنین درمراسمی دیگرکارخانه تولید قند و نبات در بخش کوهنجان افتتاح شد.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام دشتی امام جمعه کوهنجان و دیگر مسئولین این بخش برگزارشد، کرمی فرماندارسروستان ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر ، اظهار داشت:عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی پس از گذشت ۳۷ سال از طلیعه انقلاب مرهون همت ، ایمان و خودباوری تک تک افراد جامعه به ویژه جوانان ، نوجوانان و شهدای عزیز این مرز و بوم است.
ایشان در ادامه ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این کارخانه در شهر کوهنجان ، تاکید کرد: امیدوارم با تخصیص دو درصد نفت و گاز بتوانیم در راستای توازن منطقه ای شاهد پیشرفت و توسعه شهر و بخش کوهنجان باشیم.
فرماندار سروستان در پایان با اشاره به سیاست دولت در بخش تعاونی ها و ضرورت تشکیل تعاونی روستایی و سرمایه گذاری مردم در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت و بهبود وضعیت اقتصادی بر همکاری بخشدار ، دهیاران و شوراها در مشارکت دادن مردم در بخش تعاونی تاکید کرد.
جوکار رئیس کارخانه قند کوهنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به تاسیس این واحد کارگاهی در سال ۸۶ ، گفت: این کارخانه امسال به تولید مفید روزانه ۶ تن قند و نبات در یک شیفت کاری رسیده که به شهرستانهای اطراف ارسال می شود که با افزایش خط تولید می توان این میزان را به دو برابر افزایش داد.
وی افزود: حدود ۱۰ میلیارد ریال در این کارخانه سرمایه گذاری شده و تعداد ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۶ نفر به طور غیر مستقیم به کار مشغولند و حدود ۵۰ نفر نیز از عملکرد این کارخانه ارتزاق می کنند.
گفتنی است این کارخانه با حدود ۲هزار و سیصد متر مربع زیر بنا شامل آزمایشگاه ، سالن تولید ،آزمایشگاه، انبار محصول و انبار مواد اولیه است.
 
خبرنگار: ابراهیم زاده
کد مطلب : ۴۸۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما