۰
plusresetminus

اجرای 10 پروژه عمرانی عام‌المنفعه در اقلید

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید از اجرای 10 پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل جمع آوری زکات در این شهرستان خبر داد.
محمدحسین امیدی امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به احکام شرعی مصارف زکات در اجرای پروژه های عمرانی عام المنفعه مانند مسجد، حسینیه، کتابخانه، دارالقرآن و تأمین نیاز معیشتی محرومان جامعه اظهار کرد: در سال جاری 16 میلیارد و 714 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده است.

وی به هدف ویژه دولت و کمیته امداد برای کمک به معیشت و ازدواج جوانان نیازمند کشور اشاره و تصریح کرد: زکات جمع آوری شده در هر منطقه در راستای مصارف عمرانی عام المنفعه و نیازهای محرومان همان منطقه هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید با اشاره به اختصاص مقام نخست استانی جمع آوری زکات احشام، نقدی، مستحبی و واجب به این شهرستان در سال جاری عنوان کرد: 3 میلیارد و 590 میلیون ریال از زکات جمع آوری شده در این شهرستان برای احداث و 7 میلیارد و 10 میلیون ریال به منظور مرمت و بهسازی مکان های عام المنفعه مانند مسجد، حسینیه، غسالخانه، خانه عالم، دارالقرآن و... هزینه شد.

امیدی در پایان با اشاره به پلاک زنی 200 درخت و ثمره آن در دژکرد عنوان کرد: کلنگ زنی خانه عالم و دارالقرآن روستای جدول نوی حسن آباد با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال و بهره برداری از خانه عالم روستای آب باریک در دهه فجر امسال از محل جمع آوری زکات این شهرستان صورت می گیرد.
کد مطلب : ۴۹۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما