۰
plusresetminus

یاوران نماز مرودشت تجلیل شدند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
به همت ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و همزمان با دهه مبارک فجر از یاوران نماز این شهرستان تقدیر شد.
صبح امروز به همت ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در راستای شکوه بخشی به مسئله نماز از یاوران این امر مهم تقدیر شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی اکبر محدث مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت گفت: اهمیت نماز به عنوان ستون دین در احادیث و روایات ائمه معصومین و قرآن به عنوان کتاب مقدس دین مبین اسلام ذکر شده است و در اهمیت این فریضه مهم همان بس که قبولی تمام اعمال مسلمانان بستگی به قبولی نماز است.

در ادامه رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه نماز پایه و اساس دین است، گفت: نماز یکی از فریضه های مهم و اصلی اسلام است که به عنوان ارکان دین پل ارتباطی بین خدا و بنده اش است.

آیت الله سید محمود موسوی نژاد افزود: در نماز بنده دلش را برای راز و نیاز باخدایش باز می کند و شروع به حرف زدن، ستایش کردن و درخواست از خداوند می کند و در نهایت بندگی اش را برای خداوند به منصه ظهور می گذارد.

وی اظهار کرد: بر طبق قرآن و سنت اگر نماز به صورت صحیح و در وقت نخست ادا شود می تواند پل ارتباطی قوی بین انسان و پروردگار باشد.
در پایان این مراسم از اساتید، کارکنان و دانشجویانی که در برپایی نماز جماعت در این دانشگاه حضوری فعال داشتند به عنوان یاوران نماز تجلیل و با اهدای هدایایی تجلیل شد.
 
منبع: فارس
کد مطلب : ۴۹۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما