۰
plusresetminus

نماینده داراب در مجلس: اگر فرماندار عذرخواهی نکند باید برود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۷
احمدی نماینده داراب در مجلس با صدور بیانیه ای دفاع فرماندار داراب از فتنه گران را محکوم کرد.
به گزارش حافظ نیوز، نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در واکنش به اتفاقات اخیر شهرستان داراب بیانیه ای را صادر کرد که متن آن در ادامه می آید:
اینک که در آستانه یوم الله 22 بهمن هستیم بیش از هر چیز باید به فکر خدمت به مردم عزیز و شریفی بود که به فرموده امام خمینی (ره) جز در برهه ای از صدر اسلام تاریخ به مانند این ملت را به خود ندیده، مردمی که در همه صحنه ها از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تحریم، سربلند و جوانمردانه درخشیدند.
حال باید به درستی اندیشید که حق این مردم چیست؟ آیا جز خدمت صادقانه و ارتقا سطح اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و رفاهی وظیفه دیگری به عهده مسئولین می باشد؟ آیا نباید وقت مسئولین اجرایی به جای حاشیه پردازی، صرف عمران و آبادانی شود.
اینجانب با عنایت به اظهارنظرهای برخی فرمانداران و از جمله فرماندار داراب در جلسه رسمی استانداری فارس بر خود لازم می دانم چند نکته را جهت استحضار مردم شریف شهرستان های داراب و زرین دشت و مدیران شهرستان های فوق الذکر عرض نمایم:
1) در نظام جمهوری اسلامی فصل الخطاب همه سخن ها مواضع و عملکردها، مقام معظم رهبری و جایگاه رفیع ولایت فقیه است و جز آن راه رفتن قطعا منجر به خطا و شکست می شود لذا ملاک صحیح و ناصحیح بودن گفتار و کردار انطباق آن با قول و تقریر مقام معظم رهبری است.
2) ای کاش در خصوص اظهار نظر مثبت یا منفی نسبت به شخص خاصی، ابتدا در احوال و عملکرد این اشخاص نگاه عمیق داشته باشیم. آیا تاکنون اندیشیده ایم که فتنه 88 و سران و حامیان آن تا چه اندازه آب به آسیاب دشمن ریختند، تا چه اندازه به اقتدار و اقتصاد کشور آسیب زدند، تا چه اندازه موجب تحریم و آسیب به رفاه و معیشت مردم شدند؟ اینها همه عملکرد کسانی است که باعث شعله ور شدن آتش فتنه شدند. در این میان بعضی از دلسوزان تمام تلاش خود کردند تا کشور آرامش پیدا کند اما عده ای سکوت کردند و یا آتش فتنه را شعله ور تر کردند.
بنده به عنوان خدمتگزار کوچک ملت هر گونه دفاع از این افراد را نشانه بصیرت ناقص می دانم و بر اساس وظیفه چنین افرادی که قطعا از روی سهو، اظهار نظرهای نسنجیده داشته اند را توصیه به دقت و مطالعه بیشتر نمایم و اینگونه اظهار نظرها قطعا زیبنده فرماندار شهر شهید پرور داراب که منتسب به امام حسن مجتبی (ع) می باشد، نیست.
3) همه بزرگان و دلسوزان شهرستان داراب و بنده حقیر وظیفه داریم سرمایه انسانی شهرمان را که قطعا سرمایه های ارزشمند هستند حفظ نماییم و با گفتاری دلسوزانه در اصلاح چنین اظهارنظرهایی بکوشیم چرا که بنده اعتقاد دارم مسئولان ما با هر دیدگاه سیاسی که باشند قطعا قلبشان با اعتقاد به خداوند متعال و عشق به ولایت و با هدف خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهرستان می تپد.
4) امام جمعه محترم شهرستان از ابتدا حامیان فتنه را محکوم و خیلی پدرانه و دلسوزانه از فرماندار محترم خواستند در مقام عذرخواهی از پیشگاه مردم بر آمده و از حامیان فتنه تبری جوید. مردم ولایت مدار شهرستان داراب نیز در دو هفته گذشته ضمن حفظ آرامش، از مواضع امام جمعه محترم دفاع نمودند. همزمان با این اقدام شجاعانه امام جمعه محترم، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در خواست اقدام جدی را در این خصوص از وزیر محترم کشور تقاضا نمودند لکن تاکنون اقدام شفاف و موثری از ناحیه وزارت کشور یا فرماندار محترم صورت نگرفته است.
اینجانب ضمن تشکر و سپاس فراوان از مجاهدت های جان برکفان مخلص سپاه پاسداران و ارج نهادن به خدمات آنان به خصوص درمقابله با فتنه داعش و دفاع از عتبات عالیات بر خواسته های بحق امام جمعه محترم و مردم غیور پافشاری نموده و ضمن دعوت به آرامش مردم، تقاضا دارم این برادر عزیز موضع ولایت مدارانه و با بصیرت خود را شفاف و دقیق بیان کند تاشائبه از میان برود و چنانچه این اصلاح صورت نگیرد و تقاضای امام جمعه محترم و مردم ولایت مدار داراب اجابت نشود قطعا به صلاح شهرستان و منطبق بر اعتقادات خویش نمی دانم و از استاندار محترم فارس می خواهم نسبت به تحقق خواسته های بحق مردم ولایت مدار داراب اقدام نمایند.
نبی اله احمدی - نماینده مردم شریف شهرستان های داراب و زرین دشت
 
منبع: داراب آنلاین
کد مطلب : ۴۹۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما