۰
plusresetminus
سی ام بهمن ماه

یادواره شهید آیت الله ربانی شیرازی برگزار می شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۱
نشست خبری یادواره شهید آیت الله ربانی شیرازی عصر امروز در کنگره یادواره شهدای فارس برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار کرد: در این راستا یادواره هایی برگزار شده ولی لازم است بیشتر کار شود چرا که باید تلاش درخوری برای شناساندن شهدا به تمامی اقشار به خصوص جوانان کرد.
وی با بیان اینکه امروزه آمار شهدای هر قشری به خوبی مشخص شده و نیز قابل دسترسی است، عنوان کرد: در سطح استان یادواره های شهدای قشری، شهدای تخصصی، یادواره شهدای ویژه و شاخص برنامه ریزی شده است.
سردار مینایی خاطر نشان کرد: استان فارس حدود پنج هزار شهید در راه دفاع از کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است که از این آمار، تعداد حدود 400 شهید روحانی نیز شناسایی شده است.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان فارس از برگزاری یادواره شهید آیت الله ربانی در 30 بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: هدف از برگزاری یادواره های شهدا در محلات، مشارکت و هم افزایی مردم در برگزاری این برنامه ها و یادواره های شهداست که تا پایان سال جاری در 10 محله شیراز یادواره شهدا برگزار می شود.
سردار مینایی فرد با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای اقشار مختلف مردم هستند گفت: باید به صورت عملی به معرفی شهدا پرداخت.
وی علاوه بر این اظهار داشت: واگذاری اجرای این برنامه ها به مردم به صورت کار برنامه ریزی شده در شهرستان ها در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر به حول و قوه الهی در سطح شهر مقدس شیراز این یادواره ها در قالب طرح حرم یک در شهر شیراز و حرم دو در مناطق استان فارس اجرا می شود که در مرحله بعد، برنامه های مختلفی در سطح مدارس استان اجرا خواهد شد.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان فارس در ادامه با تأکید بر ضرورت شناساندن شهدا به مردم به خصوص جوانان، خاطرنشان کرد: علاوه بر پرداختن به این مهم به صورت عملی لازم است پس از برگزاری یادواره مزبور، وارد حیطه موضوعات محتوایی و کارهای ماندگار شد.
 
گزارشگر: نیلوفر پرتو
کد مطلب : ۴۹۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما