۰
plusresetminus

چند طرح عمرانی و تولیدی در بخش جویم لارستان افتتاح شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵
با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی و تولیدی در بخش جویم لارستان بااعتباری افزون بر 52 میلیارد ریال افتتاح شد.

 در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، صبح و عصر امروز چند طرح عمرانی و تولیدی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سید حبیب الله موسوی بخشدار، حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم و تعدادی از مسئولان ادارات این شهرستان و بخش، با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی در بخش جویم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهم ترین این طرح ها، افتتاح کارخانه تولید سبد پلاستیکی در روستای منصورآباد در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با زیربنای 800 متر مربع، با ظرفیت تولید 350 تن در سال و اشتغال زایی برای 20 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم، با سرمایه گذاری 7 میلیارد ریالی بخش خصوصی، بود.

در این روز همچنین پروژه های شهرداری جویم، شامل پارک محله ای، سنگ چینی دور رودخانه فصلی و زیرسازی و آسفالت کوچه ها و خیابان ها با اعتباری افزون بر 23 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح سالن چندمنظوره فرهنگی ورزشی صالحین حوزه مقاومت بسیج جویم با زیربنای 315 متر مربع با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 750 میلیون ریال و بهره برداری از کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری جویم در زمینی به مساحت 2 هکتار با ظرفیت تولید 34 هزار تن در سال و اشتغال زایی برای 26 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 600 میلیون ریال، از اهم طرح های افتتاح شده امروز در بخش جویم لارستان است.

در آیین افتتاح این طرح ها، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و به یقین بعد از انقلاب به برکت امام بزرگوار، خون مقدس شهدا و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب خدمات این نظام به این کشور چشمگیر بوده است و در حوزه های مختلفی پیشرفت های قابل توجهی را داشته ایم.

نجیب زاده با ارائه آمار و ارقام از توسعه و آبادانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پس از انقلاب به خاطر پایداری ملت همیشه در صحنه ایران، بسیاری از فشارها و مشکلات بر ما تحمیل شده، اما با پایداری و استقامت مردم غیور ایران، استقلال و آزادگی ما حفظ شده است.

وی با برشمردن پیشرفت ها و دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب، گفت: پرتاب ماهواره فجر به فضا باوجود تمام تحریم ها، کار کوچکی نیست.

نماینده عالی دولت در لارستان با ابراز خرسندی از پیشرفت های چشمگیر درزمینهٔ پزشکی، اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب و با تلاش جوانان این مرز و بوم، به لحاظ تولید دارو و تجهیزات کشور ما خودکفا شده است.

معاون استاندار فارس از آحاد مردم منطقه لارستان بزرگ خواست تا در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شرکت کنند و در سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود حماسه دیگری را خلق کنند و تجلی اقتدار ملی و بصیرت ایرانی اسلامی و شکوه و عظمت سرزمین خود را به نمایش بگذارند.
 
منبع: فارس
کد مطلب : ۴۹۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما