۰
plusresetminus

محدوديت‌هاي ترافيكي 22 بهمن در شيراز و فارس تشريح شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۲
رئيس پليس راهور فارس گفت: تردد خودروها در تمام انشعابات منتهي به ميدان آزادي در شيراز، از ساعت هفت صبح روز
مصطفي عباسي دوشنبه 20 بهمن در يك كنفرانس خبري، گفت: مسير راهپيمايي امسال در شيراز، حد فاصل ميدان امام حسين(ع) تا ميدان آزادي است اما در تمام مسيرهاي منتهي به مسير اصلي راهپيمايي محدوديت هايي اعمال خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: محدوديت هاي ترافيكي از ميدان شهدا به سمت خيابان زند تا ميدان نمازي، ادامه خواهد داشت.
اين مقام انتظامي با اشاره به اعمال محدوديت ها از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه 22 بهمن در مسيرهاي اعلام شده، گفت: تردد وسايل نقليه در تمام انشعاب هاي خيابان لطفعلي خان زند به سمت كريمخان، فرودسي به سمت كريمخان و تمام مسيرهاي منتهي به خيابان آزادي در ساعت هاي اعلام شده ممنوع است.
رئيس پليس راهور فارس ادامه داد: از ساعت سه بامداد 22 بهمن تمام معابر ياد شده پاكسازي خواهند شد و در صورت پارك خودرو در اين مسيرها، خودور توسط عوامل پليس به نزديكترين پاركينگ شهري انتقال داده مي شود.
عباسي خاطرنشان كرد: رانندگاني كه خودروهاي آنها به پاركينگ انتقال داده مي شود، مي توانند از طريق تماس با 110  و با در دست داشتن مدارك خودرو، وسيله نقليه خود را پس از اتمام مراسم راهپيمايي تحويل بگيرند.
وي همچنين تقاطع هاي هجرت به سمت ميدان شهدا، سعدي به سمت كريمخان زند، رودكي به سمت كريمخان و تقاطع پل نشاط، مشكين فام، چهارراه باغ تخت، ابريشمي، جهادسازندگي، خاكشناسي، ارم و ساحلي غربي به سمت ميدان آزدي را از مسيرهايي دانست كه در روز 22 بهمن در آنها محدوديت برقرار خواهد شد.
رئيس پليس راهور فارس تصريح كرد: محل توقف اتوبوس هايي كه از شهرك هاي اطراف به سمت مسير ميدان آزادي تردد مي كنند در خيابان ابريشمي و اتوبوس حامل دانش آموزان گروه سرود 1357 نفري در خيابان جهاد سازندگي مشخص شده است.
 
منبع: ایسنا
کد مطلب : ۴۹۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما