۰
plusresetminus

شرکت تیم هندبال بانوان لارستان در مسابقات قهرمانی کشور

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
مدیر تیم های هندبال باشگاه شهید چمران لارستان، گفت: تیم منتخب هندبال بانوان شهید چمران لارستان، به عنوان نماینده استان فارس، در نخستین دوره مسابقات پایگاه های هندبال قهرمانی کشور شرکت می کند.
عبدالرضا نیکونژاد امروز در گفت وگو با فارس بابیان اینکه تیم منتخب هندبال بانوان شهید چمران این شهرستان، به عنوان نماینده استان فارس، در نخستین دوره مسابقات پایگاه های هندبال قهرمانی کشور شرکت می کند، اظهار کرد: از یک سال گذشته، مجوز تأسیس پایگاه های قهرمانی هندبال از سوی فدراسیون هندبال برای 10 استان کشور صادر که با نگاه ویژه مسئولان ورزش فارس، تنها مجوز پایگاه قهرمانی هندبال بانوان این استان، به تیم شهید چمران لارستان اعطا شد.

وی افزود: در پی قطعی شدن این مجوز، در سال گذشته با حضور جمع کثیری از بازیکنان نوجوان هندبال بانوان فارس، به میزبانی شهر لار اردویی برگزار شد، که در آن زمان تیم منتخب برگزیده و از آن میان نیز، 14 نفر از بازیکنان در قالب تیم شهید چمران لارستان ساماندهی شدند و مقرر شد این تیم به نمایندگی از استان پهناور فارس در مسابقات شرکت کنند.

مدیر تیم های هندبال باشگاه شهید چمران لارستان، با بیان اینکه این تیم مرکب از بازیکنانی از شهرهای کازرون، فسا، شیراز و لارستان است، تصریح کرد: خانم های بست کار و قانع به عنوان مربی و سرمربی و همچنین ندایی به عنوان سرپرست و نماینده هیئت هندبال فارس، تیم را همراهی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: نخستین دوره مسابقات هندبال بانوان پایگاه های قهرمانی کشور، با حضور 10 تیم و از 10 استان، از امروز سه شنبه 21 بهمن ماه 93 به مدت سه روز در شهرستان تفت استان یزد به رقابت خواهند پرداخت.

تیم هندبال بزرگسالان شهید چمران لارستان نیز، هم اکنون به عنوان تنها نماینده فارس در رقابت های لیگ برتر حضور دارد.
کد مطلب : ۴۹۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما