۰
plusresetminus

ديهيمي: انسجام ميان مردم و مسئولان جهت برگزاري يادواره شهداي سادات فارس صورت گيرد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۶
معاون اجتماعي سازمان فرهنگي ـ اجتماعي شهرداري شيراز با اشاره به برگزاري يادواره شهداي سادات فارس بر لزوم انسجام، همکاری، همراهی و هماهنگی کامل مسئولان و مردم در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن اين يادواره تأكيد كرد.
به گزارش حافظ نیوز، سیّد علیرضا دیهیمی، معاون اجتماعي سازمان فرهنگي ـ اجتماعي شهرداري شيراز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري اين يادواره بیان کرد: انسجام، همکاری، همراهی و هماهنگی کامل مسئولان و مردم در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن نخستین یادواره شهدای سادات استان فارس بسیار مؤثر است.

تمام فعاليت هاي يادواره به صورت متمركز صورت گيرد
وي عنوان کرد: اگر تمام فعالیت هایی که قرار است در این زمینه انجام شود به صورت یکجا باشد و تمام توان نهادها و سازمان های مختلف به صورت یکجا و متمرکز به کار گرفته شود نتیجه بهتری خواهد داشت و یادواره بسیار باشکوه و با جلوه بیشتر برگزار خواهد شد.


اطلاع رساني گسترده اي جهت برگزاري يادواره انجام شود
اين مقام مسئول كه خود از ذريه پاك حضرت زهرا(س) است، با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی گسترده به مردم برای حضور هر چه منسجم تر در این یادواره، گفت: باید تمام سازمان های مربوطه و تمام مردم این انسجام را به وجود آورند و پاسداشت شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سادات استان به نحو ارزنده و در خور شأن این عزیزان برگزار شود.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در ادامه با تأکید بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار كرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه فداکاری ها و ایستادگی شهدا در زمان کنونی ضرورت دارد.

لزوم آشنايي نسل هاي سوم و چهارم انقلاب با رشادت هاي شهدا
وی با بیان اینکه شهدا در راه مقاومت و انجام مسئولیتی که در آن زمان برای نگه داری اسلام و انقلاب بر عهده داشتند حتی از نثار خون خود دریغ نکردند، افزود: نه تنها مردم و مسئولان بلکه جوانانی که نسل های سوم و چهارم انقلاب هستند باید بدانند که چه فداکاری هایی توسط شهدا و ایثارگران در راه حفظ و تداوم انقلاب صورت گرفته است.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اقتدار، امنیت، آسایش و احترام ملت ها به ایران در زمان کنونی را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ما در مقابل شهدا زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها و ادامه راه ایشان است.
ديهيمي با اشاره به جایگاه ویژه شهدای سادات، تصریح کرد: شهدای سادات احترام والاتری نسبت به دیگر شهیدان دارند زيرا هم علاوه بر رشادت ها در راه اسلام، از فرزندان حضرت زهرا(س) نيز محسوب مي شوند لذا زنده نگاه داشتن یاد این عزیزان برای همه ما از اهمیت خاصی برخوردار است که باید برای داشتن زندگی بهتر یاد شهدا را زنده نگاه داریم
 
کد مطلب : ۵۰۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما