۰
plusresetminus

امتیاز فوتسال برق شیراز به مرودشت واگذار شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: امتیاز تیم فوتسال برق شیراز به مرودشت واگذار و به تخت جمشید مرودشت تغییر نام یافت.



    محمدمهدی برومندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار کرد: امتیاز تیم دسته دومی برق شیراز در رشته فوتسال به شهر مرودشت واگذار و از این پس با نام تخت جمشید مرودشت در مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در راستای جذب استعدادهای بالقوه جوانان و پرورش آنان امتیاز برق شیراز خریداری و ازاین پس این تیم بانام تخت جمشید مرودشت با حمایت مردم و مسئولان این شهرستان پا به عرصه رقابت ها خواهد گذاشت.

 این نماینده افزود: این شهرستان از دیرباز یکی از قطب های مهم ورزش استان فارس و کشور بوده و همواره دارای ملی پوشان متعددی در رشته های گوناگون بوده است.

وی ادامه داد: حمایت از ورزش این شهرستان از اولویت برنامه ها بوده و در همین راستا با پیگیری و رایزنی بسیار خوابگاه ورزشکاران این شهر به عنوان یکی از نیازهای اساسی شناسایی و اعتبارسنجی شده است که به زودی عملیات آن آغاز خواهد شد.

برومندی اضافه کرد: 250 میلیون تومان برای شروع این پروژه  از محل اعتبارات ماده 180 در اختیار نمایندگان، به این خوابگاه اختصاص یافته است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمین چمن فوتبال ورزشگاه مرودشت از کیفیت بسیار نازلی برخوردار است و در سال های گذشته همواره یکی از مشکلات اهالی فوتبال این شهر بوده و در راستای حمایت از این قشر پرطرفدار به زودی زمین فوتبال استادیوم تختی این شهر نیز به چمن مصنوعی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: 250 میلیون تومان از محل اعتبار ماده 180 در اختیار نمایندگان، به زمین چمن مصنوعی این شهر اختصاص یافته است و به زودی عملیات آن آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال مرودشت نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در راستای حمایت از جوانان مرودشتی و جذب آن ها به ورزش درحالی که امتیاز تیم برق شیراز در حال خارج شدن از این استان بود این سهمیه به مرودشت منتقل در این استان باقی ماند و امیدواریم با حمایت همیشگی مسئولان شاهد اوج گیری دوباره ورزش فوتبال در این شهر باشیم.

محمدحسن شجاعی افزود: تست گیری و انتخاب بازیکنان مستعد به مدت سه روز از 28 بهمن ماه جاری ساعت 15 در سالن مطیع رهبری این شهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: وحید نعمت اللهی یکی از مربیان ممتاز استان فارس هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و جذب بازیکنان بومی این شهرستان و استان از اولویت های این تیم است.

شجاعی ادامه داد: بازی های لیگ دسته دوم فوتسال از نیمه فروردین ماه سال 94 آغاز خواهد شد و ما در تلاش هستیم تا این تیم را هرچه سریع تر آماده این مسابقات کنیم.
کد مطلب : ۵۰۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما