۰
plusresetminus
یک استاد دانشگاه:

بسیج دانشجویی در حل چالش های اساسی نظام نقش آفرینی کند

تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۲
یک استاد دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی باید نقش آفرینی در حل چالش های اساسی نظام داشته باشد و در دین داری، سیاست، علم؛ کمک به چالش های اساسی نظام کنند.
به گزارش حافظ نیوز، امینی در طرح بصیرت دانشحویان خواهر استان فارس در قم، با اشاره به پیام رهبر انقلاب به فرمانده بسیج دانشجویی کشور« که من از بسیج دانشجویی راضی هستم، به بچه ها بگویید ببینم چه میکنید»، گفت: دانشجوی بسیجی باید تاریخ تولد سازمان بسیج دانشجویی را بداند و مانند تاریخ تولد خود برایش مهم باشد، باید بسیج دانشجویی را بشناسید؛ اگر غیر از این باشد به راحتی آن را از دست خواهید داد.
 وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانشجویی تنها تشکلی که امام دستور تشکیل آن را داده است، افزود: ممکن است در بسیج دانشجویی باشید اما کشور را آب ببرد، مانند عده ای از بسیجیان که در برابر توهین به پیامبر اکرم ساکت شدند و به میدان نیامدند تا رهبر خودشان به میدان آمدند.
 این استاد دانشگاه با بیان اینکه صحبت های امام را باید به دوستان وزارت خارجه یادآوری کنیم، بیان داشت: همان طور که در رهبر کبیر انقلاب می گویند لحظه ای نباید از کینه دشمنان غافل بمانید که سرشت دشمنان، کینه به اسلام ناب محمدی است.
 امینی با اشاره به اینکه باید جملات امام را بازبینی کرد، اظهار داشت: آشنایی با اندیشه لازم و ضروری است، زیرا پیام رهبر کبیر انقلاب و سید علی خامنه ای یک آرمان است.
 وی با بیان ویژگی های یسیجی، یکی از آن را اخلاص و ایمان دانست و گفت: اگر هدف بسیج دانشجویی زمین زدن دیگر تشکل های دیگر باشد غلط و اشتباه است، اول نیت خالص در هر شرایطی و مکانی مهم است.
این فعال فرهنگی با بیان اینکه  گمنامی یکی از دیگر ویژگی های بسیجیان است، ادامه داد:  بسیج دانشجویی برادر بزرگ تر دیگر تشکل هاست، چرا که آنطور که پشتیبانی نظام پشت سر بسیج است، پشت سر دیگر تشکل ها نیست.
امینی با بیان اینکه باید این جمله رهبر کبیر انقلاب که می فرمایند « از خدا می خواهم مرا با بسیجیان محشور کند» را با آب طلا بالای در دفتر بسیج دانشجویی نوشت، افزود: بسیجیان باید مطالبه گر باشند همان طور که دادگاه محمدرضا رحیمی اجرا شد، حکم دادگاه مهدی هاشمی نیز هر چه سریع تر داده شود.
وی با اشاره به اینکه پایان جنگ سخت و نظامی آغاز به کار بسیج دانشجویی بوده، بیان داشت: فراموش کردن اصالت و اساس کار بسیج، ما را مجبور به خیانت می کند و اگر به اصولتان پایبند نباشید دشمنان نظام دست از سر شما برنخواهند برداشت.
این فعال سیاسی با بیان اینکه یکی از ضروری ترین ارتباط ها که باید شما داشته باشید ارتباط با طلبه ها در دانشگاه است، ادامه داد: ارتباط خود را با طلبه های دانشگاه قطع نکنید، زیرا آغاز به کار شما را امام همراه با طلبه ها زده اند.
امینی با بیان اینکه عدم ارتباط بیبن حوزه و دانشگاه همان هدف آنهاست، اظهار داشت: همان طور که رهبر کبیر انقلاب می فرمایند « باید با تمام توان خود از انقلاب و اسلام دفاع کنید و فرزندان بسیجی هم در این دو مرکز پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی نه غربی باشند».
وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی باید جذب حداکثری برسد، ادامه داد: باید راهکارهای جذب در بسیج دانشجویی عوض شود.
فعال بسیج دانشجویی گفت:بسیجی باید برای زندگی اش برنامه ریزی انقلابی داشته باشد زیرا بسیجی باید در فکر ایجاد حکومت اسلامی باشد.
 
کد مطلب : ۵۱۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما