۰
plusresetminus

انهدام باند کلاهبرداری 200 میلیاردی در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۶
سرکرده باندی که در شیراز از طریق زمین خواری و فروش مال غیر، اقدام به کلاهبرداری 200 میلیارد تومان از 800 نفر کرده بود، توسط پلیس فارس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: شخصی 53 ساله به همراه شرکای خود در قالب یک شرکت، پس از جلب اعتماد مردم، اقدام به فروش 590 هکتار زمین در اطراف شیراز به ارزش تقریبی 200 میلیارد تومان به بیش از 800 نفر کرده که پس از این اقدام، متواری می شود.

سردار احمدعلی گودرزی ادامه داد: پس از ارسال پرونده متهم از مراجع قضایی به پلیس آگاهی و اطلاع پلیس از این موضوع، یک تیم خبره از کارآگاهان اداره آگاهی تشکیل و ضمن بررسی ابعاد ماجرا، دستگیری سرکرده این باند کلاهبرداری در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفی گاه متهم در استان تهران شناسایی و اکیپی ویژه از مأموران این اداره به تهران اعزام شدند که پس از یک هفته تعقیب و مراقبت در نهایت یکی از پاتوق های متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و به شیراز منتقل شد.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم و مواجه حضوری با شکات مشخص شد، وی به اتفاق افراد دیگری اقدام به این اعمال مجرمانه کرده که با صراحت به جرم خود اقرار و پس از تکمیل تحقیقات، متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
 
منبع: فارس
کد مطلب : ۵۱۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما