فرمانده سپاه فارس:

مواضع نماینده ولی فقیه باید فصل الخطاب باشد/ تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) کار یک نفر نیست

4 اسفند 1393 ساعت 13:23

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به وقایع اخیر این استان گفت: مواضع نماینده ولی فقیه در استان فارس باید در مسائل مختلف فصل الخطاب باشد و همه باید آن را بپذیرند.


غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر در استان فارس در گفت وگو با ایکنا، با توجه به وقایع اخیر این استان به مواضع آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و گفت: وجود آیت الله ایمانی نعمتی برای استان ماست و وقتی مقام معظم ایشان را به عنوان نماینده خود در استان معرفی می کند مشخص و معین است که ویژگی های ممتازی داشتند که معظم له ایشان را به عنوان نماینده انتخاب می کنند.
مواضع نماینده ولی فقیه در فارس باید فصل الخطاب باشد
وی با بیان اینکه آیت الله ایمانی یک فرد فقیه، دانشمند و شجاعی است و شجاعت آن کم نظیر است و از مواضع رهبری بسیار محکم دفاع می کند، افزود: مواضع نماینده ولی فقیه در استان فارس باید در مسائل مختلف فصل الخطاب باشد و همه باید آن را بپذیرند.
غیب پرور ابراز کرد: در مسائل فرهنگی آیت الله ایمانی نقطه نظراتی دارند و مسئولان فرهنگی باید بدان توجه کنند وقتی بعضاً توجه نکرده و غفلت می کنند، گلایه مندی ها دستگاه های مختلف را به دنبال دارند و خود ما به عنوان سپاه از رفتار فرهنگی مسئولان فرهنگی استان دلخور هستیم.
استان فارس جای مطرب نیست
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) این استان تأکید کرد: ما می گوییم استان فارس جای مطرب نیست و این کلمه مطرب را تعمدی به کار می بریم؛ برخی ها دوست دارند از کلمه های اطو کشیده مانند کنسرت موسیقی استفاده کنند اما ما می گوییم مطرب و به آن اعتقاد داریم زیرا حکم شرعی راجع به موسیقی کاملاً روشن و معین است.
وی ادامه داد: موسیقی در سال های گذشته نیز بوده است اما اینکه با بی بند و باری و هیجاناتی که عین معصیت خداست، باشد با ارزش های انقلاب اسلامی سازگاری ندارد و سخن آیت الله ایمانی نیز همین است و ایشان به دنبال این هستند که ارزش های انقلاب اسلامی به قوت دنبال شوند و حرفی هم غیر از این ندارند و چیزی برای خودشان نمی خواهند لذا مسئولان فرهنگی باید توجه کنند.
غیب پرور اضافه کرد: در سایر مسائل فرهنگی نیز همینطور است و همه ما به دنبال این هستیم که بحث سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی را به معنای تام کلمه جا بیندازیم و این کار یک نفر نیست و همه باید دست به دست دهیم لذا اگر دستگاه یا شخصی پیدا شد و خواست خلاف این عمل کند معلوم است منزوی می شود و گوشه ای گیر می کند و نمی تواند راه به جایی ببرد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه به نقطه نظرات نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس به خصوص در مسائل فرهنگی توجه لازم شود، به نظرات ایشان درباره سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه مولود مبارک انقلاب است.
سپاه هنوز هم در حفظ دستاوردهای انقلاب شهید می دهد
غیب پرور ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این جهت عزیز شده است که چیزی برای خود نخواسته و واقعاً این گونه است که هرجا اقتضا کند سپاه ورود کند، ورود کرده است و در تمام سرزمین های اسلامی هر جا که توطئه هایی بوده و دستاوردی از انقلاب به مخاطره افتاده است فرزندان سپاه هنوز هم شهید می شوند البته ما این را قدر می دانیم.
فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: دلیل اینکه هم رهبری، هم امام و هم سایر بزرگان به سپاه التفات دارند و مورد لطف و تفقد خود قرار می دهند همین است؛ سپاه هیچ شأنی ندارد مگر اینکه پا در رکاب ولایت و مطیع و تام و تمام ولایت است.


کد مطلب: 5134

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/5134/مواضع-نماینده-ولی-فقیه-باید-فصل-الخطاب-باشد-تبیین-جایگاه-سومین-حرم-اهل-بیت-ع-کار-یک-نفر-نیست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir