۰
plusresetminus

وکیل مهدی هاشمی، حکم قطعی دادگاه آقازاده را اعلام کرد!

تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱
در حالی که مهدی هاشمی رفسنجانی متهم به انواع اتهامات اقتصادی و سیاسی است، وکیل وی مدعی شد: یقینا ایشان تبرئه می شود. وی حتی ادعا کرد: هیچ دلیلی در پرونده وجود ندارد و مسئولان قضایی نیز به این مسئله اقرار دارند!
سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم سید صادق طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: همه مسائل مطرح شده دروغ است و یقینا ایشان تبرئه می شود چون هیچ دلیلی در پرونده وجود ندارد و خودشان نیز به این مسئله اقرار دارند.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از خودشان کیست گفت: مسئولان قضایی کم و بیش به این مسئله خودشان اقرار دارند.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به سوال دیگری منبی بر اینکه آیا ختم دادرسی اعلام شده است گفت: نه فعلا ختم دادگاه اعلام نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه چقدر احتمال می دهید قبل از عید این مسئله تمام شود؟ گفت: نمی دانم چون اگر دادگاه تشخیص دهد باید تحقیق بیشتری انجام دهد٬ ادامه می دهد و گرنه رای صادر می کند.

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که یکی از موارد اتهامی آقای مهدی هاشمی ماده ۴ قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس٬ ارتشاء و کلاهبرداری بوده است آیا شما آن را تایید می کنید٬ بیان کرد: چنین چیزی دروغ است و چنین چیزی نبوده است.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که شما می گویید چنین چیزی نبوده است پس چرا تا به امروز این دادگاه برگزار شده است گفت: خیلی از حرفها زده شده است اما بیشتر ادعاها مبتنی بر اظهارات افراد بود و ما با اسناد رسمی آنها را پاسخ دادیم به این دلیل که دست آنها خالی است و هیچ چیزی ندارند.
علیزاده طباطبایی در پایان در باره فایلهای صوتی گفت: این فایل ها هنوز کارشناسی نشده است زیرا قاضی این مسئله را تشخیص نداده است.
 
منبع: تسنیم
کد مطلب : ۵۲۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما