۰
plusresetminus
فرماندار سروستان:

بهزیستی سروستان نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی است

تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
فرماندار سروستان بر ایجاد تحول در ارائه خدمات بهزیستی به نیازمندان و همچنین فراهم کردن زمینه افزایش مشارکت مردم در ارائه این خدمات تاکید کرد.
به گزارش حافظ نیوز، سلیمان کرمی در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره بهزیستی این شهرستان، ضمن تبریک زادروز میلاد عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب کبری (س) ، خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه  را یکی از خدمات ارزشمند اجتماعی بر شمرد و اظهار داشت: بهزیستی یکی از سازمانهای مسئول در حوزه ی آسیب های اجتماعی می باشد که علاوه بر مسئولیت در زمینه ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای حمایت از افراد در معرض آسیب و آسیب دیده ی اجتماعی نیز وظایفی دارد.
وی با اشاره به اینکه می بایست زمینه افزایش مشارکت مردم در ارائه خدمات بهزیستی فراهم شود، افزود:با توجه به هدف اصلی این سازمان در راستای خدمت رسانی به افراد نیازمند، افزایش میزان سهمیه افراد تحت پوشش با توجه به تقاضاهای مکرر وهمچنین تحول در ارائه این خدمات  در سطح شهرستان ضروری است.
کرمی ادامه داد: همچنین افزایش میزان وامهای اشتغال زایی و مشاغل خانگی می تواند در جهت ایجاد اشتغال و توانمندسازی معلولین و افراد تحت پوشش این سازمان موثر واقع شود.
وی تصریح کرد: مرکز نگهداری از معلولین و توانبخشی امید در سروستان باید مامن و نقطه امیدی برای افراد تحت حمایت این سازمان باشد اما مشکلاتی وجود دارد که نیازمند مدیریت مطلوبتر و همچنین توجه ویژه مسئولین استانی به این مرکز است.
فرماندار سروستان در ادامه خواستار مساعدت در جهت احداث کمپ ترک اعتیاد و مرکز شنوایی سنجی در شهرستان ، حمایت از تولیدات و صنایع دستی مدد جویان و معلولان ذهنی و حرکتی، تامین نیروی انسانی متخصص و افزایش میزان سهمیه افراد تحت پوشش و افزایش میزان وامهای اشتغالزایی به مددجویان شد.
در این مراسم که با حضور احمدی معاون مدیر کل و اسماعیلی مسئول حراست اداره کل سازمان بهزیستی استان فارس برگزار شد از خدمات محمد عدالت پور رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان سروستان تقدیر و عبدالحسین محیط به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
 
خبرنگار: ابراهیم زاده
کد مطلب : ۵۲۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما