۰
plusresetminus
مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

بازدید علمی فرصتی برای آگاهی از وضعیت صنعتی کشور است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: بازدید علمی فعالیتی علمی، دانشجویی است که برای ارتقا شناخت و آگاهی دانشجویان از وضعیت علمی و صنعتی کشور و... که به صورت میدانی انجام می گیرد.
به گزارش حافظ نیوز، کانون علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز  اقدام به برگزاری بازدید علمی دانشجویان از پارک علم و فناوری کرد.
کلیت های پارک، زمینه های کار موجود در پارک، نحوه شروع کار، تشکیل شرکت، مقدار وام ها  و عوامل اقتصادی از نکاتی بود که کارشناسان مرکز رشد پارک علم و فناوری برای دانشجویان تشریح کردند.
شرکت  آوا نخستین شرکت مستقر در پارک علم و فناوری مختص رشته های IT ، کامپیوتر ، برق و... بود که مسئول شرکت پس از ارائه گزارشی در مورد شرکت و محصولات آن به سوالات دانشجویان در مورد نحوه تاسیس و محصولاتش نیز پاسخ داد.
بازدید از شرکت های فعال در زمینه کشاورزی ، محصولات گل وگیاهی و ... از دیگر برنامه های این بازدید بود.
در این بازدید بهاء الدین رضایی کوچی مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان با بازار کار و نحوه شروع شرکت های نو پا و تازه تاسیس واقع در پارک علم وفناوری بود اظهار داشت: بازدید علمی فعالیتی علمی، دانشجویی است که برای ارتقا شناخت و آگاهی دانشجویان از وضعیت علمی و صنعتی کشور و... که به صورت میدانی انجام می گیرد.
وی بیان داشت: برگزاری بازدیدها در فضایی علمی و کاربردی این فرصت را برای بازدید کنندگان فراهم می آورد تا علاوه بر مشاهده عملکرد کارخانه مورد بازدید، با اهداف استراتژیک و کسب و کارهای گروه صنعتی آشنا شوند.
رضایی اضافه کرد: در بازدیدهای علمی دست اندرکاران کارخانجات و شرکت ها این فرصت را پیدا می کنند تا موانع و مشکلات تولیدی خود را با پژوهشگران در میان بگذارند و از آن ها راهکارهای عملی بخواهند.
کد مطلب : ۵۲۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما