۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم:

قوه قضاییه مواضع خود را مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی حفظ کنید

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶
بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم در نامه ای خطاب به قوه قضائیه اعلام کرد: همچنان مواضع خود را مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی حفظ کرده و دستوری اتخاذ کنید تا هرچه سریعتر این دستگاه قضایی مراتب برخورد محکم و غیرقابل اغماض خود را بدون هیچ ارفاقی اجرایی کند.
به گزارش حافظ نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم خطاب به قوه قضائیه نامه ای صادر کردند؛ متن این نامه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت آیت ا... آملی لاریجانی

پس از عرض سلام و تحیات؛

همانگونه که جنابتان که از اساتید فن حوزه های علمیه جهان تشیع هستید، می دانید در روایات به صورت مکرر آمده که حضرت ابوالائمه امیرالمومنین علی (ع)، به هیچ وجه درباره خیانت به بیت المال مسلمین سکوت را روا نداشته و حتی والیانی که به مفاسد اقتصادی دچار شده بودند را با نامه¬های پر عتاب خویش به شدت برخورد می کردند.

حضرت آیت اله آملی، امروز در فرهنگ مقام معظم رهبری (مدظله) بیت المال مسلمین برابر با خون شهداست و خیانت کردن به بیت المال جرمی است نابخشودنی!

ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری ضمن حمایت از اقدامات شایسته و در خور تقدیر شما سرور گرامی خواهشمندیم همچنان مواضع خود را مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی حفظ نموده و دستوری اتخاذ فرمایید تا هرچه سریع تر این دستگاه قضایی مراتب برخورد محکم و غیر قابل اغماض خود را با مفسدین و دانه درشت های این جریان، بدون هیچ ارفاقی اجرایی کند.

امیدواریم ضمن سرلوحه قرار دادن فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی که به پیوست به حضورتان ارسال می شود، با استقامت در برابر فشارها و راه ندادن خوف و حزن به خویشتن مورد بشارت ملائکه الهی قرار گیرید.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم
 
کد مطلب : ۵۴۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما