گزارشی از نودمین جلسه شورای شهر شیراز

نامه سرگشاده اعضای شورای شهر شیراز: «حفظ حرمت نماینده ولی فقیه در استان واجب است/ حذف استاندار هدفی است که برخی عناصر فتنه با هدف ضربه زدن به مشی اعتدال به دنبال آن هستند»

26 اسفند 1393 ساعت 12:06

موضوع متمم بودجه شهرداری شیراز بعداز ظهر امروز در نودمین جلسه شورای اسلامی این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


به گزارش "حافظ نیوز" موضوع متمم بودجه شهرداری شیراز بعداز ظهر امروز در نودمین جلسه شورای اسلامی این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه نمایندگان شورای اسلامی شهر شیراز با اصلاح بودجه شهر موافقت کردند که این مبلغ به دو هزار و 100 میلیارد نومان تغییر پیدا کرد.
همچنین افزایش بودجه سال آینده 15 سازمان تابعه شهرداری بر اساس متمم بودجه سال 93 نیز به مؤافقت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز رسید.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز گفت: متمم بودجه 93 شهرداری در این کمیسیون بررسی و از دو هزار و 200 میلیارد تومان به مبلغ یک هزار و 100 میلیارد تومان اصلاح شد.
در همین رابطه تذروی عضو شورا بیان کرد: از این رقم اصلاحیه هزینه جاری 323 مییلیاردتومان و اعتبار عمرانی نیز یک هزار و 776 میلیارد تومان است.
به گزارش حافظ نیوز همچنین در این جلسه که آخرین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در سال 93 بود نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان قوه قضائیه ایراد شد.
نامه سرگشاده شورای شهر شیراز پیرامون حوادث اخیر شیراز
گفتنی است در این نامه که توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورا قرائت شد، آمده است: تلاش های بسیاری توسط آیت الله ایمانی انجام شد که فضای کار و اتحاد در این استان ایجاد شود، اما ما نگران هستیم استان فارس بر اثر تحرکات برخی افراد فتنه انگیز، آبستن حوادثی ناگوار باشد و در این زمینه حفظ شأن مسئولان فارس و به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار که منتخب مردم استان هستند، ضرورت دارد و کسی نباید موقعیت آنها را تضعیف کند.
اعضای شورای شهر شیراز در ادامه این نامه بیان داشتند: لازم است که مسئولان هم آرام و هم مراقب توطئه باشند. حذف استاندار هدفی بود که برخی عناصر فتنه با هدف ضربه زدن به دولت تدبیر و امید با مشی اعتدال از قضایای اخیر به دنبال آن بودند و از سویی نامه هتاکانه علی مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس نه تنها قابل دفاع نیست بلکه قابل مذمت و توبیخ است.
در ادامه این نامه اعضای شورای شهر شیراز خویشتن داری و هوشیاری مسئولان استانی را خواستار شدند.
نگارندگان این نامه در ادامه همچنین ضمن اعلام برائت از عناصر خودسر، از رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان داماد بیت شهید مطهری خواسته اند با تدبیر در این جریان وارد شده و هر سه عامل شامل عوامل خودسر، جریان فتنه و نامه هتاکانه علی مطهری را در راستای آرامش و جلوگیری از فتنه انگیزی بیشتر، مورد توبیخ قرار دهند.
گزارشگر: نیلوفر پرتو


کد مطلب: 5661

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/5661/نامه-سرگشاده-اعضای-شورای-شهر-شیراز-حفظ-حرمت-نماینده-ولی-فقیه-استان-واجب-حذف-استاندار-هدفی-برخی-عناصر-فتنه-هدف-ضربه-زدن-مشی-اعتدال-دنبال-هستند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir