فرمانده سپاه فارس:

هدف تسنن آمريكايي و تشيع انگليسي نابودي اسلام است

20 فروردين 1394 ساعت 21:14

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: هدف از ايجاد دو جریان تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی و برآيند ادامه حركت اين دو جريان، نابودي اسلام و رسيدن به آرمان هاي صهيونيست ها، يعني تفكر نيل تا فرات است.


به گزارش حافظ به نقل از خبرگزاري (ايسنا) منطقه فارس، سردارسرتيپ دكتر غلامحسين غيب پرور پنجشنبه 20 فروردين در اجلاسيه اسلام ناب محمدي(ص) در جهرم، با بيان اينكه خاورمیانه در سه راهی اتصال آسیا، اروپا و آفریقا قرار دارد، اين منطقه را خاستگاه ادیان بزرگ الهی، دانست و گفت: اکثر پیامبران بنی اسرائیل مربوط به این منطقه هستند بنابراین به لحاظ تولد پیامبران الهی نیز این منطقه حائز اهمیت است.
اين مقام ارشد نظامي گفت: علمای علم جغرافیا 14 نقطه در دنیا را به عنوان نقاط ممتاز و سوق الجیشی معرفی کرده اند از قبیل فلات ایران، خلیج فارس، تنگه هرمز، جزایر سه گانه و غیره که اکثر این ها در منطقه خاورمیانه قرار دارند.
وي با بيان اينكه خاورميانه از ديگر سو محل شكل گيري تمدن هاي بزرگ بشري بشمار مي رود، گفت: اين منطقه هم برای کسانی که چشم طمع دارند مهم است و هم برای کسانی که می خواهند یک زندگی خوب داشته باشند به گونه ای که آخرتشان هم تأمین و تضمین شود، حائز اهمیت است.
غيب پرور همچنين به شكل گيري وهابيت و بهائيت اشاره و با يادآوري اينكه دو فرقه گفته شده توسط انگليس ايجاد و پايه ريزي شده است، اضافه كرد: بهائيت با یک نگاه تجدد گرایی و وهابیت با نگاه بازگشت به سنت پیامبر(ص) وارد شده اند و هدف غایی هر دو فرقه اسلام زدائی است در واقع وهابیت و بهائیت لبه های یک قیچی است كه برای حرکت ضد اسلام و براندازی آن ايجاد شدند.
 وي در خصوص علل دشمني استعمارگران با اسلام گفت: اسلام دین نجات، فلاح و رستگاری است و در این دین اگر کسی می خواهد به قرب الهی برسد، راهش نفی زورمندان و طاغوتیان است، استعمارگران هم از صدر اسلام تاکنون اين هدف را بر نمي تابيدند. چنین جریان هایی در زمان رسول خدا(ص) نیز وجود داشت اما جرأت نمی کردند و زورشان به این نمی رسید که بازتر عمل کنند، بعد از ارتحال پیامبر(ص) جریاناتی را راه انداختند که تا امروز شاهد این جریانات هستیم.
غيب پرور با بيان اينكه پشت ماجرای عاشورا، یهود است، گفت: این تفکر غلطی است که بگوییم کسانی که در جنگ بدر شکست خوردند،  در محرم 61 آمدند تا انتقام بگیرند که متأسفانه چنین مطالبی در زمان اصلاحات در یکی از روزنامه ها نوشته شده بود و این تفکر، دقیقاً تفکری است که یهود در قرن های متمادی القا کرده است.
غیب پرور با یادآوری اینکه در منطقه خاورمیانه انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: انقلاب اسلامی و امام بزرگوار ما شعار اسلام ناب را سر دادند و زمانی که امام راحل اسلام را یک بار دیگر به دنیا معرفی کرد حقیقتاً بساط این ها به هم خورد نه فقط در صحنه های سخت و جنگ و نزاع و درگیری بلکه تفکر امام بزرگوار ما تبدیل به یک مکتب سیاسی شد که امروز در آکادمی های بزرگ دنیا به اندیشه های امام بزرگوار ما در حوزه های اعتقادی و فرهنگی استناد می شود.
فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه به سخنان امام راحل درباره گروه های تکفیری و وهابیت اشاره کرد و گفت: امام راحل نیز در سخنان خود فرمودند که در رأس روحانیت برخی ممالک ما را تکفیر می کنند؛ اما سئوال اینجاست که چه کسی به جز وهابیون امام راحل را تکفیر می کرد؟ در حالی که ما طی سالیان اخیر به دنبال آن بودیم که ممالک اسلامی همه با هم برادر باشند و یکدیگر را تکفیر نکنند.
وی با اشاره به اینکه با همین تحلیل می توانیم جنگ تحمیلی را تحلیل و تفسیر کنیم، گفت: اگر این نگاه نسبت به انقلاب اسلامی نبود دنیا کاری به ما نداشت و اصولاً اگر انقلاب اسلامی رخ نمی داد جنگی هم به ما تحمیل نمی شد زیرا حرف انقلاب اسلامی تعارض و تقابل با این تفکر بوده و هست.
غیب پرور همچنین به ظهور فرقه های تشیع انگلیسی اشاره و خاطرنشان كرد: نه تنها بحث اهل سنت آمریکایی و انگلیسی بلکه متأسفانه در لباس شیعه هم به شیعه تاخت و تاز می کنند و حرف آن شیعه انگلیسی یا آمریکایی که ناجوانمردانه نام تشیع را مصادره کردند این است که شیعه خالی از عقلانیت است لذا تأکید می کنند که علوم عقلی مانند فلسفه اصلاً در نگاه شیعه جایی ندارد و کار را به جایی بردند که مرحوم آیت الله العظمی بهجت را مرتد اعلام کردند.
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: شیعه انگلیسی، شیعه ای است که پشت سر آن فقاهت، حوزه های علمیه و مراجع تقلید نیستند و تنها به علوم نقلی اکتفا می کند و هر کسی بخواهد به حوزه عقلی ورود پیدا کند انگشت اتهام به طرف او اشاره می کنند.
غيب پرور با اشاره به فعاليت شبكه هايي به نام شيعه و اهل سنت در انگلستان، تمام اين شبكه ها را نشات گرفته از يك جريان فكري ضد اسلامي دانست و گفت: در دنیایی که امام بزرگوار ما ندای وحدت را فریاد زد، این فرقه شیعه انگلیسی، نام دیگری به نام هفته برائت را به جای هفته وحدت قرار می دهند. این ها معتقدند که بسیاری از ایام سال یوم العزا است یعنی علاوه بر محرم و آخر صفر و ایام شهادت معصومین، ما روزهای وفات منسوبین به آل الله هم باید یوم العزا اعلام کنیم.
وي تاكيد كرد: دستور کار این ها تفرقه بین امت مسلمان از جمله مذهب حقه اثنی عشری است و اگر از یک جهت وهابیت در حال تلاش است و از سوی دیگر این گروه به نام شیعه تبلیغ علیه شیعه می کنند.
وی با طرح این سئوال که برآیند این دو حرکت تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی چیست؟ گفت: برآیند حرکت این دو جریان نابودی اسلام و تحقق تفکر نیل تا فرات یعنی آرمان صهیونیست هاست. پرچم اسرائیل دو نوار آبی رنگ است که معرف نیل و فرات هستند اما آیا تحقق این شعار الزاماً اقدامات نظامی است؟ آن ها تمام همت خود را گذاشته اند تا این اتفاق رخ دهد و اگر ما مراقب نباشیم چنین چیزی اتفاق می افتد.
غیب پرور اظهار کرد: البته یک توفیق نسبی کوچکی در سوریه پیدا کردند به طوری که در این منطقه تنها شیعیان را نمی کشند؛ در سوریه حدود 200 هزار نفر شیعه وجود دارد و مابقی جمعیت چند میلیونی از برادران اهل سنت است اما مشاهده می کنیم که با ددمنشی تمام به جان مردم افتاده اند زیرا این ها سنی و شیعه نمی شناسند بلکه آمده اند تا دیگر کلمه لا اله الا الله بلند نشود.
فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با طرح این سئوال که تکلیف ما در برابر این وقایع چیست؟ گفت: پشت ماجرای این جنگی که در بلاد اسلامی رخ داده، یک تفکر نامبارک یهودی است لذا اولین وظیفه تشریح این تفکر ملحد و منحرف برای مردم و در صف اول برای نخبگان جامعه است.


کد مطلب: 6050

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/6050/هدف-تسنن-آمريكايي-تشيع-انگليسي-نابودي-اسلام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir