۰
plusresetminus

برخورد جدی سازمان بازرسی با افرادی که مانند زالو خون مردم را می‌‌مکند

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با افرادی که مانند زالو خون مردم را می‌مکند برخورد کرده و در این مورد نیز مدیران اجازه ندهند این ویروس‌ها وارد مجموعه‌شان شود.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از شیراز، ناصر سراج بعدازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی پیشین و جدید استان فارس در سخنانی اظهار داشت: اگر جرمی محقق شد سازمان بازرسی کل کشور علاوه بر مباشر با معاون و شریک جرم نیز برخورد جدی و قانونی می‌کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با افرادی که مانند زالو خون مردم را می‌مکند برخورد کرده و در این مورد نیز مدیران اجازه ندهند این ویروس‌ها وارد مجموعه‌شان شود.
وی با اشاره به اینکه استان فارس در گذشته رتبه اول را در زمینه قتل و سرقت در میان سایر استان‌های کشور داشت، افزود: با تلاش‌های انجام‌ شده در این استان شاهد کاهش 22 درصدی قتل و سرقت نسبت به سال‌های گذشته بوده‌ایم که نشان از توجه جدی مسئولان قضایی، امنیتی به‌ویژه سازمان بازرسی نسبت به مقوله برخورد با جرائم دارد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در سال گذشته مقام معظم رهبری تمرکز بر مسائل فرهنگی و اقتصادی را مورد تأکید قرار دادند و در سال جاری نیز شعار همدلی و هم‌زبانی از سوی ایشان مطرح شد که این شعار در رأس برنامه‌های سازمان بازرسی کشور قرار گرفته که تمام استان‌ها باید آن را راهنمای عمل خود قرار دهند.
سراج در مورد اقتصاد مقاومتی نیز بیان داشت: این طرح در 24 بند برای اصلاح امور برای روسای سه قوه ارسال شده است و با اجرایی شدن آن شاهد تحول چشمگیر در رونق اقتصادی هستیم.
وی در مورد مسئله زمین‌خواری در فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه وقوع جرم در این استان کاهش‌ یافته و با مسئله زمین‌خواری نیز به‌شدت برخورد شده و با افراد متخلف برابر قانون عمل خواهیم کرد تا شاهد کاهش این مقوله باشیم.
کد مطلب : ۶۱۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما