۰
plusresetminus

اختصاص حدود 10 میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان ممسنی

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۲
به دنبال مصوبات سفر اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ممسنی، اختصاص حدود 10 میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان به تصویب رسید.
به گزارش حافظ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، رئیس و سایر اعضای هیئت‌رئیسه این دانشگاه در سفر سی‌ام فروردین‌ماه جاری، به شهرستان ممسنی چگونگی ارائه خدمات را در این شبکه بررسی کردند و پس از آشنایی با نیازهای موجود، مصوب شد که حدود 10 میلیارد تومان به رفع این نیازها اختصاص یابد.
رئیس و سایر اعضای هیئت‌رئیسه این دانشگاه در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان ممسنی، رئیس شبکه و سایر مسئولان محلی در محل ستاد شبکه بهداشت و درمان ممسنی شرکت کردند و پس از شنیدن گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در شبکه و همچنین نیازهای موجود، به تصویب مواردی پرداختند.
تأسیس درمانگاه تخصصی در بیمارستان ممسنی، راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه، راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، راه‌اندازی مرکز دیالیز، احداث ساختمان جدید ستاد شبکه، احداث ساختمان جدید مرکز بهداشت 17 شهریور، احداث ساختمان جدید مرکز اورژانس، تعمیرات مرکز بهداشتی درمانی دشت آزادگان، خرید یک دستگاه سونوگرافی، ایجاد ایستگاه تحقیقات علوم بهداشتی دانشگاه در مجتمع آموزش عالی سلامت ممسنی و اختصاص 500 میلیون تومان برای رفع نواقص و ادامه نوسازی مرکز آموزش عالی از جمله مصوبات این سفر بود.
درمجموع مقرر شد که برای اجرای مصوبات حدود 10 میلیارد تومان، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فرمانداری ممسنی تأمین شود.
کد مطلب : ۶۲۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما