۰
plusresetminus

روند رو به رشد بهداشت و درمان لامرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲
رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد گفت: شاهد روند رو به رشد در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان هستیم.
به گزارش حافظ به نقل از فارس ابراهیم کرامت‌فر امروز در حاشیه مراسم نمادین زنگ سلامت و جشنواره غذاهای سالم در آموزشگاه پسرانه حضرت زهرا (س)  در لامرد اظهار داشت: هفته سلامت بهانه‌ای است تا آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی‌های بهداشتی و درمانی به مردم به نحو مناسب و گسترده انجام شود.
وی با بیان اینکه موضوع سلامت، موضوع روزمره مردم بوده و هیچ‌کس نیست که اعلام کند از سلامت بی‌نیاز است، خاطرنشان کرد: در هفته سلامت سعی می‌شود تا مردم بیشتر به موضوع سلامت توجه داشته باشند و آموزش‌های عمومی بهداشتی از طریق برگزاری نمایشگاه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های دیگر به مردم ارائه می‌شود.
کرامت‌فر ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان ارشد لامرد شاهد روند رو به رشد در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان هستیم.
فرماندار لامرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه در دولت و تدبیر و امید توجه بسیار جدی به موضوع مهم سلامت شده است گفت: باید از برگزاری مناسبت‌های مهمی مانند هفته سلامت استفاده بهینه توسط آحاد مردم صورت گیرد.
عبدالرضا منصوری اضافه کرد: بهداشت و درمان هر جامعه‌ای نشان‌دهنده توسعه یک کشور بوده و یکی از عوامل مهم توسعه، شاخص بهداشتی است.
وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان لامرد نسبت به گذشته تحولات بسیار عظیمی صورت گرفته است اما مسئولان ارشد این شهرستان و بهداشت و درمان لامرد همچنان در حال تلاش‌های گسترده‌ای هستند تا مردم در حوزه بهداشت و درمان هیچ‌گونه دغدغه‌ای دیگری نداشته باشند.
کد مطلب : ۶۲۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما